Monday , October 23 2017
Home / District News / मेदक टाउन में अनक़रीब मुस्लिम शादी ख़ाने की तामीर

मेदक टाउन में अनक़रीब मुस्लिम शादी ख़ाने की तामीर

रियासती क़ानूनसाज़ असेंबली की डिप्टी स्पीकर एम पदमा देवेंद्र रेड्डी ने कहा कि बहुत जल्द मेदक टाउन में मुस्लिम शादी ख़ाने की तामीर अमल में आएगी।

रियासती क़ानूनसाज़ असेंबली की डिप्टी स्पीकर एम पदमा देवेंद्र रेड्डी ने कहा कि बहुत जल्द मेदक टाउन में मुस्लिम शादी ख़ाने की तामीर अमल में आएगी।

जिस के लिए रियासती वज़ीर-ए-आला के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपने दौरा मेदक के मौक़ा पर सरकारी ओहदेदारों के एक जायज़ा कामारेड्डी के दौरान वादा किया था। उन्होंने कहा कि बहुत जल्द वज़ीर-ए-आला के वादे के मुताबिक़ एक करोड़ की लागत से शादी ख़ाने तामीर किया जाएगा।

पदमा देवेंद्र रेड्डी ने सरकारी ओहदेदारों के हमराह मेदक टाउन से 4 किलोमीटर पर वाक़्ये रूरल पुलिस स्टेशन से मुंतक़िल एक एकड़ अराज़ी का मुआइना किया। आर डी ओ मेदक एम नागेश तहसीलदार मेदक विजय लक्ष्मी से शादी ख़ाने की तामीर के लिए इस अराज़ी की निशानदेही की है।

जिस पर एम एलए के हमराह मौजूद टी आर एस अक़लियती क़ाइदीन मुहम्मद फ़ाज़िल, एम ए हमीद , ग़ौस क़ुरैशी , सरदार ख़ां ने शादी ख़ाने मुहल्ला आज़म पूरा और वीमनस पाली टकनेक के दरमयान मौजूद वसीअ अराज़ी पर शादी ख़ाने तामीर करने का मुतालिबा किया।

उन्होंने आर अनिला बी गेस्ट हाउस में मुजव्वज़ा रेड्डी के नक़्शा का मुशाहिदा किया और शख़्सी तौर पर भी रंगरेड्डी के इलाके का भी दौरा क्या। इस मौके पर आर डी ओ मेदक एम नागेश चेरमैन बलदिया आर मल्लिकार्जुन गौड़ वाइस चेरमैन रागी अशोक , दुसरे क़ाइदीन मुहम्मद फ़ाज़िल, एम ए हमीद, एम गंगा धर कृष्णा रेड्डी, एम ए ग़फ़्फ़ार , लंगारेड्डी , मोची किशन भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT