Thursday , October 19 2017
Home / India / मेदनापूर में बच्चों की शादी का मेला

मेदनापूर में बच्चों की शादी का मेला

तेहवारों के मौक़ों पर मैले ठेलों का होना एक मामूल की बात है लेकिन मग़रिबी मेदना पूर के कबायली इलाक़ों में जो माउस्टों से मुतास्सिरा जंगल महल के 6 अतराफ़-ओ-अकनाफ़ वाके हैं, बच्चों की शादी का मेला मुनाक़िद किया जाता है जिस में हज़ारों की त

तेहवारों के मौक़ों पर मैले ठेलों का होना एक मामूल की बात है लेकिन मग़रिबी मेदना पूर के कबायली इलाक़ों में जो माउस्टों से मुतास्सिरा जंगल महल के 6 अतराफ़-ओ-अकनाफ़ वाके हैं, बच्चों की शादी का मेला मुनाक़िद किया जाता है जिस में हज़ारों की तादाद में लोग शरीक होते हैं।

ख्वातीन के हुक़ूक़ की एक एन जी ओ सोचतया की जानिब से तैयार करदा एक रिपोर्ट के मुताबिक़ तेहवारों के मौसम में क़बाइलियों की जानिब से बच्चों की शादी के मैले करवाए जाते हैं। अब जबकि जंगल महल इलाक़े में माउस्टों की सरगर्मियां सर्द पड़ गई हैं लिहाज़ा जारिया साल बच्चों की शादी के मैले में क़बाइलियों की ज़्यादा से ज़्यादा तादाद शिरकत कररही है।

सोचतया की सेक्रेटरी स्वाती दत्ता ने बताया पाटा बंडा मेला का हवाला दिया जो फ़िलहाल जारी है जो हज़ारों की तादाद में लोग अपनी नाबालिग़ बेटियों की शादी केलिए पहुंचते हैं।

TOPPOPULARRECENT