Tuesday , September 26 2017
Home / Hyderabad News / मेयर टी आर एस का होगा, बल्दिया में वाहिद बड़ी पार्टी का मौक़िफ़

मेयर टी आर एस का होगा, बल्दिया में वाहिद बड़ी पार्टी का मौक़िफ़

टी आर एस के सरब्राह और चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने दावा किया कि ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन के मेयर के ओहदा पर टी आर एस का क़ब्ज़ा यक़ीनी है और टी आर एस बल्दिया में वाहिद बड़ी जमात बन कर उभरेगी। तेलंगाना भवन में इंतिख़ाबात की ई।

कैंपेन के तहत मीडिया के नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि मेयर के ओहदा पर टी आर एसके क़ब्ज़ा को कोई ताक़त रोक नहीं पाएगी और वाहिद बड़ी पार्टी के मौक़िफ़ के साथ बल्दिया पर टी आर एस का पर्चम लहराएगा।

उन्होंने बताया कि तमाम इंतिख़ाबी सर्वे टी आर एस को वाहिद बड़ी पार्टी का मौक़िफ़ बता रहे हैं और उन्हें यक़ीन है कि पार्टी को जिस तरह अवामी ताईद हासिल हो रही है इस बुनियाद पर सादा अक्सरीयत ज़रूर हासिल होगी।

उन्होंने कहा कि अरकान की तादाद में 85 नशिस्तें हासिल ना होने की सूरत में अवामी नुमाइंदों के वोट के ज़रीए मेयर के ओहदा पर कामयाबी यक़ीनी है। अगर उस के बावजूद अरकान की तादाद कम रहती है तो हलीफ़ जमात मजलिस की ताईद हासिल की जाएगी। चीफ़ मिनिस्टर ने मुक़ामी सियासी जमात से इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत, के टी आर और कवीता की जानिब से फ़िर्कापरस्त जमातों से दूरी से मुताल्लिक़ बयानात पर कई सवालात का सामना किया।

TOPPOPULARRECENT