Sunday , September 24 2017
Home / Islami Duniya / “मेरा बेटा खुदकुश बमबार निकला” उर्दनी पार्लीमान

“मेरा बेटा खुदकुश बमबार निकला” उर्दनी पार्लीमान

उर्दन की पार्लीयामेंट के एक रुक्न ने बताया है कि उनका ख़ानदान अपने जवाँ साल बेटे को इस्लामिक स्टेट में शमूलीयत से रोकने में नाकाम रहा और ये कि एक हफ़्ता क़ब्ल उस का एक बेटा एक खुदकुश हमला करते हुए हलाक हो गया।

उर्दनी पार्लीयामेंट के रुक्न माज़िन दाअलीन के मुताबिक़ उनका बेटा मुहम्मद दहशतगर्द ग्रुप इस्लामिक स्टेट में शमूलीयत अख़तियार करने के बाद अब एक ख़ुद कुश हमले में मारा गया है।

उर्दन से ताल्लुक़ रखने वाले नौजवान मुहम्मद की हलाकत तक़रीबन एक हफ़्ता क़ब्ल हुई थी। वो इराक़ में इस्लामिक स्टेट के एक जिहादी के तौर पर खुदकुश हमले में हलाक हुआ।

न्यूज़ एजैंसी एसोसीएटेड प्रैस के मुताबिक़ दाअलीन ने आख़िरी मर्तबा अपने बेटे से युक्रेन में मुलाक़ात की थी, जहां वो मेडिसिन की तालीम हासिल कर रहा था। माज़िन दाअलीन ने इस का एतराफ़ किया है कि उन्होंने अपने बेटे में इस्लामी इंतिहापसंदी की जानिब मुसलसल राग़िब होने का बहुत जल्द एहसास कर लिया था।

इस एहसास के बाद उन समेत ख़ानदान के तक़रीबन तमाम बड़ों ने मुहम्मद के साथ मकालमत का अमल शुरू कर के उसे इंतिहापसंदी से दूर करने की कोशिश ज़रूर की लेकिन ऐसी तमाम काविशें नाकामी से हमकिनार हुईं। दाअलीन के मुताबिक़ युक्रेन में तालीम हासिल करने से क़ब्ल ही वो इस्लामी इंतिहापसंदी से मुतआरिफ़ हुआ और फिर उस में फंस कर रह गया।

TOPPOPULARRECENT