Saturday , October 21 2017
Home / Sports / मेसी का शानदार मुज़ाहरा, अर्जनटीना की वर्ल्ड कप में रसाई

मेसी का शानदार मुज़ाहरा, अर्जनटीना की वर्ल्ड कप में रसाई

लियोनल मेसी ने 2 गोल करते हुए ना सिर्फ़ अपनी टीम अर्जनटीना को पैरा गोए के ख़िलाफ़ 5-2 की कामयाबी दिलवाने में कलीदी रोल अदा किया, बल्कि इस कामयाबी के लिए अर्जनटीना ने वर्ल्ड कप में रसाई हासिल करली है।

लियोनल मेसी ने 2 गोल करते हुए ना सिर्फ़ अपनी टीम अर्जनटीना को पैरा गोए के ख़िलाफ़ 5-2 की कामयाबी दिलवाने में कलीदी रोल अदा किया, बल्कि इस कामयाबी के लिए अर्जनटीना ने वर्ल्ड कप में रसाई हासिल करली है।

अर्जनटीना के कप्तान मेसी ने मुक़ाबले के दोनों निस्फ़ मरहलों में पनालटीज़ पर गोल किए और जुनूबी अमेरिकी टीम ने आइन्दा साल‌ ब्राज़ील में होने वाले वर्ल्ड कप में अपनी रसाई को यक़ीनी बनालिया है। अर्जनटीना के लिए कल‌ के उस मुक़ाबले में चार अहम खिलाड़ियों की ख़िदमात दस्तयाब नहीं थीं, जिन पर पाबंदी आइद है, लेकिन कप्तान मेसी ने वर्ल्ड कप में रसाई के लिए टीम को दरकार एक निशान के हुसूल को पैरा गोए के ख़िलाफ़ यक़ीनी बनाया।

मेसी ने 12 वीं मिनट में गोल करते हुए टीम के इमकानात को रोशन किया। मानचेस्टर सिटी के स्ट्राईकर सर्जेइ एगीरो ने 32 वीं मिनट में गोल करते हुए अर्जनटीना की बड़त‌ को दुगनी करदी। पहले निस्फ़ मरहले के आखिर‌ के फ़ौरन बाद रईल मैड्रिड की नुमाइंदगी करने वाले अंजुल डी मारिया ने गोल करते हुए अर्जनटीना की बड़त‌ में मज़ीद इज़ाफ़ा किया, जबकि मुक़ाबले के 50 वीं मिनट में फ़र्नांडीज़ ने एक और गोल बनाया।

अर्जनटीना को दूसरा पनालटी उस वक़्त मिला जबकि सालिस टिया नौ कीनडीह ने क़वाइद की ख़िलाफ़वरज़ी की जोकि मेसी का इलाक़ा था। मेसी ने इस मौके का पूरा फ़ायदा उठाते हुए पनालटी को गोल में तबदील किया और अर्जनटीना की बड़त‌ को 4१ किया। इस मौक़ा पर 2010-ए-वर्ल्ड कप के क्वार्टरफाइनल में शामिल होनेवाली टीम पैरा गोए के लिए टीम के सीनियर खिलाड़ी रोग सांटा क्रूज़ ने खिलाड़ियों के हौसले बुलंद करने वाला गोल बनाया लेकिन आख़िरी लमहात में मैक्सी रॉड रीगस ने अर्जनटीना के लिए आख़िरी गोल बनाते हुए टीम की कामयाबी को 5-2 में तबदील किया।

दूसरे मुक़ाम पर मौजूद कोलंबिया ने वर्ल्ड कप में रसाई का मौक़ा उस वक़्त गंवाया जब उसे यूरो गोए के ख़िलाफ़ 2-0 की हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी।

TOPPOPULARRECENT