Sunday , October 22 2017
Home / AP/Telangana / मेड़चल में ख़ौफ़नाक हादसा, 8 मुस्लिम नौजवान हलाक

मेड़चल में ख़ौफ़नाक हादसा, 8 मुस्लिम नौजवान हलाक

सदाशिवपेट 01 सितम्बर: रंगारेड्डी के मेड़चल टूल टैक्स गेट पर पेश आए एक इंतेहाई दर्दनाक-ओ-दिलख़राश सड़क हादसे में मेदक के सदाशिवपेट टाउन से ताल्लुक़ रखने वाले 8 नौजवान ड्राईवर बरसर मौक़ा हलाक हो गए जबकि एक नौजवान ज़ख़मी हो गया। सड़क हादसे में सदाशिवपेट टाउन के 8 नौजवानों की एक साथ हलाकत की इत्तेला आम होते ही सदाशिवपेट टाउन ग़म की लहर में डूब गया। इन नौजवानों की हलाकत पर सदाशिवपेट के हर फ़र्द को अशकबार और हर घर को मग़्मूम देखा गया।

हादसे की इत्तेला मिलते ही सियासी, समाजी, मज़हबी, मिली, तालीमी तन्ज़ीमों के क़ाइदीन-ओ-कारकुनान के अलावा सैंकड़ों की तादाद में अवाम गांधी हॉस्पिटल हैदराबाद रात में ही पहुंच गए जबकि टी हरीश राव‌ वज़ीर आबपाशी, पदमा देवेंद्र रेड्डी डिप्टी स्पीकर असेंबली, के प्रभाकर रेड्डी रुकन पार्लीमान मेदक, चिंता प्रभाकर रुकने असेंबली संगारेड्डी, मुदुन रेड्डी रुकने असेंबली नरसापूर, ऐस रामलिंगा रेड्डी और दुसरे क़ाइदीन के साथ गांधी हॉस्पिटल हैदराबाद पहुंच कर महलोकीन के मुताल्लिक़ीन से मुलाक़ात की और दिलासा दिया और डॉक्टर्स को फ़ौरी पोस्टमार्टम करते हुए लाशों को हवाले करने की हिदायत दी।

इस मौके पर दवाख़ाना में मौजूद क़ाइदीन और अवाम ने वुज़रा और अवामी मुंख़बा नुमाइंदों से नुमाइंदगी की के नौजवानों की अचानक-ओ-नागहानी और हादसाती मौत के पेश-ए-नज़र हुकूमत से ऐक्स गरीशया जारी किया जाये। तफ़सीलात के मुताबिक सदाशिवपेट टउन से ताल्लुक़ रखने वाले 8 दोस्त मुहम्मद अक़ील, इमरोज़, इर्फ़ान, फेरोज़, नौशाद, अकबर, समीर और अब्बास ने अपने दोस्त की हमीशरा के दावत-ए-वलीमा में शिरकत के लिए सदाशिवपेट कार किराये पर हासिल की और तक़रीबन 9 बजे शब सदाशिवपेट से कोमपल्ली ( निज़द मेड़चल रंगारेड्डी ) के लिए रवाना हुए और शब 10:30 बजे के आस-पास मेड़चल टोल गेट पर पहुंचे और टोल गेट फ़ीस की अदायगी के लिए एक लारी के पीछे कार इंतेज़ार में खड़ी हो गई।

TOPPOPULARRECENT