Thursday , August 17 2017
Home / Hyderabad News / मैं डरने वाला नहीं – मुहम्मद अली शब्बीर

मैं डरने वाला नहीं – मुहम्मद अली शब्बीर

क़ानूनसाज़ कौंसिल में क़ाइद अपोज़ीशन मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि मजलिस के सदर असद उवैसी की क़ियादत में हमला से वो ख़ौफ़ज़दा होने वाले नहीं हैं बल्कि उनकी हिम्मत और बुलंद हो चुकी है।

उन्होंने मीर चौक पुलिस स्टेशन के रूबरू पुलिस की मौजूदगी में हमला को बुज़दिलाना कार्रवाई और शिकस्त के ख़ौफ़ से बौखलाहट का नतीजा क़रार दिया। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि पुलिस ने पुराने शहर में मजलिसी क़ियादत को खुली छूट दे रखी थी और क़ाइदीन ग़ुंडा अनासिर के साथ खुले आम घूम रहे थे। उन्होंने कहा कि सुबह से कई वार्ड्स में राय दही कांग्रेस के हक़ में थी जिससे मजलिसी क़ियादत पर शिकस्त का ख़ौफ़ तारी हो गया।

उन्होंने कहा कि आला पुलिस ओहदेदारों की मौजूदगी में हमला किया गया लेकिन पुलिस ने रुक्न पार्लियामेंट और हामीयों के ख़िलाफ़ कार्रवाई नहीं की। मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि दरअसल पुराने शहर में कांग्रेस की बढ़ती मक़बूलियत से मजलिसी क़ियादत बौखलाहट का शिकार है।

उन्होंने कहा कि ग़ुंडा गर्दी की सियासत से अगर्चे कामयाबी हासिल की जा सकती है लेकिन अवाम के दिलों को जीता नहीं जा सकता। मुहम्मद अली शब्बीर ने मजलिस और हुकूमत परतन्क़ीद की और कहा कि दोनों ने जी ऐच एमसी पर मुशतर्का क़बज़ा का मन्सूबा बनाया जिसके तहत दीगर जमातों को कुचलने की साज़िश तैयार की गई।

उन्होंने पुराने शहर में बड़े पैमाने पर धांदलियों की शिकायत की और तमाम बलदी हलक़ों में दुबारा राय दही का मुतालिबा किया। मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि हुकूमत और मजलिस ने जम्हूरी निज़ाम और आज़ादाना इंतिख़ाबात को मज़ाक़ बना दिया। उन्होंने कहा कि ऐसे हमलों से कांग्रेस के हौसले पस्त नहीं होंगे बल्कि कांग्रेस अवामी मसाइल की यक्सूई के लिए पूरी शिद्दत से पुराने शहर में काम करेगी।

TOPPOPULARRECENT