Saturday , October 21 2017
Home / India / मैं पी एम की दौड़ में नहीं : वैंकया नायडू

मैं पी एम की दौड़ में नहीं : वैंकया नायडू

भोपाल, 01 फरवरी: (पी टी आई) सीनीयर बी जे पी लीडर वैंकया नायडू ने आज यहां वज़ाहत की कि वो वज़ारत-ए-उज़मा ओहदा के लिए दौड़ में नहीं हैं। कल मैं पानाजी में था जहां प्रेस कान्फ्रेंस में, मैंने कहा था कि बी जे पी में कई क़ाइदीन वज़ीर-ए-आज़म बनने के

भोपाल, 01 फरवरी: (पी टी आई) सीनीयर बी जे पी लीडर वैंकया नायडू ने आज यहां वज़ाहत की कि वो वज़ारत-ए-उज़मा ओहदा के लिए दौड़ में नहीं हैं। कल मैं पानाजी में था जहां प्रेस कान्फ्रेंस में, मैंने कहा था कि बी जे पी में कई क़ाइदीन वज़ीर-ए-आज़म बनने के काबिल हैं। नायडू ने कहा कि इस प्रेस कान्फ्रेंस में उन्होंने बयान कर दिया कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी पहले ही नैशनल लीडर बन चुके हैं जिनके पास पी एम बनने की क़ाबिलीयतें हैं।

मैंने ये बारहा ( बराबर/ हमेशा) कहा है, कि मैं प्राइम मिनिस्टर शिप के लिए दौड़ में नहीं हूँ, उन्होंने मीडीया के गोशा की ऐसी बातों पर सवालात के जवाब में ये बात कही कि वो भी वज़ारत-ए-उज़मा के लिए दौड़ में हैं। ताहम उन्होंने कहा कि बी जे पी ने वज़ारत-ए-उज़मा उम्मीदवार के मसला पर अभी तक कोई फ़ैसला नहीं किया है और मज़ीद ये कि इस मुआमले पर क़तई फ़ैसला 2014 लोक सभा चुनाव से क़बल मुनासिब वक़्त पर किया जाएगा।

सीनीयर बी जे पी लीडर ने कहा कि वो, एल के अडवानी, सुषमा स्वराज और अरूण जेटली तमाम ने किसी ना किसी वक़्त कहा है कि मोदी में आला ओहदा के लिए दरकार खासियतें मौजूद हैं। नायडू ने कहा कि कांग्रेस के बरख़िलाफ़ जो ख़ानदानी मीरास है, बी जे पी जम्हूरी पार्टी है जहां तमाम फ़ैसले इसके क़ाइदीन में मुशावरत के बाद किए जाते हैं। उन्होंने कहा कि एन डी ए के वज़ारत-ए-उज़मा उम्मीदवार के मुआमला पर भी पहले बी जे पी क़ाइदीन और फिर इसके हलीफ़ों के साथ ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT