Tuesday , October 24 2017
Home / India / मैडिसन स्क्वॉयर गार्डन का प्रोग्राम वलवला अंगेज़ , मोदी का तास्सुर

मैडिसन स्क्वॉयर गार्डन का प्रोग्राम वलवला अंगेज़ , मोदी का तास्सुर

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने हिन्दुस्तानी नज़ाद अमरीकी शहरियों का शुक्रिया अदा किया जिन्होंने मैडिसन स्क्वॉयर गार्डन में उन के वलवला अंगेज़ इस्तिक़बालीया का एहतेमाम किया था। अपने टोइटर पर उन्होंने तहरीर किया है कि ये प्रोग्राम एक ख़

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने हिन्दुस्तानी नज़ाद अमरीकी शहरियों का शुक्रिया अदा किया जिन्होंने मैडिसन स्क्वॉयर गार्डन में उन के वलवला अंगेज़ इस्तिक़बालीया का एहतेमाम किया था। अपने टोइटर पर उन्होंने तहरीर किया है कि ये प्रोग्राम एक ख़ास प्रोग्राम था जिस में हिन्दुस्तानी बिरादरी से तबादला-ए-ख़्याल का मौक़ा मिला।

में मुंतज़मीन का शुक्र गुज़ार हूँ। अपनी सख़्त जद्द-ओ-जहद, कार्यवाईयों और मुस्तहकम इक़दार के ज़रिए हिन्दुस्तानी नज़ाद अमरीकी शहरीयों ने बड़े पैमाने पर एहतेराम हासिल किया है और हम उन पर फ़ख़र करते हैं। समाजी मीडिया पर 18,500 हिन्दुस्तानी नज़ाद अमरीकी शहरीयों से ख़िताब के बाद नरेंद्र मोदी का ये पहला तबसरा था।

उन्होंने कहा कि वो इन तमाम के मक़रूज़ हैं और क़र्ज़ चुकाएंगे। उनके हिन्दुस्तान के बारे में ख़ाबों की तकमील करेंगे। मोदी ने हज़ारों हाज़िरीन की ज़बरदस्त सताइश के दौरान ये तबसरा किया था। वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर से जारी करदा बयान में जापान के आतिश फ़िशां पहाड़ मा आंटेक् के फट पड़ने से इंसानी जानों के ज़ाए होने पर वज़ीर-ए-आज़म ने इज़हारे रंज किया।

उन्होंने कहा कि इस ख़बर से वो उदास होगए हैं और उनकी दुआएं महलोकेन् के साथ है। मोदी फ़िलहाल अमरीका के दौरे पर हैं। वसती जापान का मा आंटेक् गुज़श्ता हफ़्ते फट पड़ा था और इस से कसीर तादाद में सफ़ैद गैयास और राख ख़ारिज होकर फ़िज़ा-ए-की बुलंदियों में बिखर गई थी।

अंदेशा है कि इस हादिसा में कम अज़ कम 30 अफ़राद हलाक होगए हैं। गवर्नर जुनूबी कैरोलीना निक्की हैली ने वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात करके हिन्दुस्तान की मुख़्तलिफ़ शोबों आटोमोटीविज़, आई टी और एरो स्पेस में नई हुकूमत के दौर-ए-इक्तदार में तरक़्क़ी पर उन से तबादला-ए-ख़्याल किया।

एक बाअसर रुकन अमरीकी कांग्रेस तुलसी गबर्ड ने भी उनसे मुलाक़ात की। वो वाहिद रुकन हैं जो हिंदू हैं। उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को भगवत गीता की एक नुस्ख़ा अपनी हिन्दुस्तान से मुहब्बत की अलामत के तौर पर पेश की।3 साला तुलसी डैमोक्रेटिक पार्टी की रुकन हैं और अमरीकी कांग्रेस में इंतेख़ाबी हलक़ा हवाई की नुमाइंदा हैं।

TOPPOPULARRECENT