Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / मोतियाबिंद के ऑप्रेशन के लिए जदीद टेक्निक दरयाफ़त

मोतियाबिंद के ऑप्रेशन के लिए जदीद टेक्निक दरयाफ़त

हैदराबाद १‍९मार्च: प्रोफ़ैसर अमर अग्रवाल सी एम डी डाक्टर अग्रवाल आई हॉस्पिटल्स ग्रुपस ने होटल ताज कृष्णा में Glued IOL कान्फ़्रैंस का इफ़्तिताह किया, जिस में आंधरा प्रदेश के तक़रीबन 150 माहिरीन अमराज़-ए-चश्म ने शिरकत की। कान्फ़्रैंस म

हैदराबाद १‍९मार्च: प्रोफ़ैसर अमर अग्रवाल सी एम डी डाक्टर अग्रवाल आई हॉस्पिटल्स ग्रुपस ने होटल ताज कृष्णा में Glued IOL कान्फ़्रैंस का इफ़्तिताह किया, जिस में आंधरा प्रदेश के तक़रीबन 150 माहिरीन अमराज़-ए-चश्म ने शिरकत की। कान्फ़्रैंस में अमराज़-ए-चश्म में जदीद तहक़ीक़ात और मालूमात पर तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा।

Aphakia जो कि आँख में एक अदसा होता है कमज़ोर होजाने से बीनाई मुतास्सिर होजाती हैउमूमन मोतिया बंद निकालने केलिए ऑप्रेशन किया जाता है लेकिन इस में पेचीदगियांदरपेश होती हैं। प्रोफ़ैसर अमर अग्रवाल, सी एम डी डाक्टर अग्रवाल आई हॉस्पिटल्स ग्रुप ने एक नई टेक्निक ईजाद की ही, जिस के इस्तिमाल के बाद मुतास्सिरीन को ऐनक की ज़रूरत नहीं रहती और आँख की बीनाई हसब-ए-मामूल बहाल हो जाती है।

अगर चीका ये जदीद तरीका-ए-कार के ज़रीया तामिलनाडू मैं हज़ारहा अफ़राद पर आज़माया गया लेकिन आंधरा प्रदेश में इस को मक़बूल आम बनाने की ज़रूरत ही, जिस के पेशे नज़र अग्रवाल आई हॉस्पिटल्स हैदराबाद में ये सहूलत फ़राहम की गई ही। इस मौक़ा पर डाक्टर जोशना, डाक्टर हुसैन भी मौजूद थी। मज़ीद तफ़सीलात केलिए डाक्टर अग्रवाल आई हॉस्पिटल, सिकंदराबाद से फ़ोन नंबर 7702355514पर रब्त क़ायम किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT