Sunday , October 22 2017
Home / India / मोदी का तक़र्रुर पार्टी का दाख़िली मुआमला : जे डी म्यू

मोदी का तक़र्रुर पार्टी का दाख़िली मुआमला : जे डी म्यू

नई दिल्ली 10 जुन: चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को बी जे पी इंतिख़ाबी मुहिम कमेटी का सदर नशीन बनाए जाने पर अहम हलीफ़ जे डी यू ने उसे पार्टी का दाख़िली मुआमला क़रार दिया है ताहम दूसरी हलीफ़ जमातों शिवसेना और शिरोमणि अकाली दल ने इस का ख़ै

नई दिल्ली 10 जुन: चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को बी जे पी इंतिख़ाबी मुहिम कमेटी का सदर नशीन बनाए जाने पर अहम हलीफ़ जे डी यू ने उसे पार्टी का दाख़िली मुआमला क़रार दिया है ताहम दूसरी हलीफ़ जमातों शिवसेना और शिरोमणि अकाली दल ने इस का ख़ैरमक़दम किया है।

जे डी यू के सदर-ओ-एन डी ए के कन्वीनर शरद यादव ने पी टी आई से बात चीत करते हुए कहा कि बी जे पी में जो कुछ हो रहा है वो इस पार्टी का दाख़िली मुआमला है।

किस को पार्टी सदर बनाना है यह किसी मख़सूस कमेटी की सदारत किस को दी जानी चाहीए वो बी जे पी का मसला है। मोदी अभी एन डी ए की चुनाव मुहिम कमेटी के सदर नशीन नहीं बने हैं।

उन्होंने कहा कि एन डी ए के वज़ारत अज़मी उम्मीदवार का फैसला बी जे पी की तरफ से इस के उम्मीदवार के एलान के बाद किया जाएगा।

शिरोमणि अकाली दल के सरबराह-ओ-चीफ मिनिस्टर पंजाब प्रकाश सिंह बादल ने मोदी के तक़र्रुर की सताइश की और कहा कि ये यू पी ए हुकूमत के ख़िलाफ़ एक नाक आउट पंच साबित होगा।

उन्होंने कहके इस तक़र्रुर से यू पी ए की सफ़ों में पहले ही हैरत की लहर दौड़ गई है।

डिप्टी चीफ मिनिस्टर सुखबीर सिंह बादल ने कहा कि ये फैसला एन डी ए की कामयाबी में मुआविन साबित होसकता है। शिवसेना ने भी नरेंद्र मोदी के तक़र्रुर का ख़ैर मुक़द्दम किया है। पार्टी तर्जुमान संजय रावत ने पी टी आई से कहा कि उनकी पार्टी मोदी से नेक तमनावें का इज़हार करती है।

TOPPOPULARRECENT