Tuesday , October 17 2017
Home / India / मोदी का दौरा-ए-अमरीका नताइज के एतबार से मायूसकुन

मोदी का दौरा-ए-अमरीका नताइज के एतबार से मायूसकुन

कांग्रेस ने आज वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर भरपूर तन्क़ीद करते हुए कहा कि इन का दौरा-ए-अमरीका नताइज के एतबार से मायूसकुन था और दावा किया कि शानदार तक़रीब चेयर लीडर्स की मरहून-ए-मिन्नत थी जिन में से बेशतर को हिन्दुस्तान से अमरीका ले जा

कांग्रेस ने आज वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर भरपूर तन्क़ीद करते हुए कहा कि इन का दौरा-ए-अमरीका नताइज के एतबार से मायूसकुन था और दावा किया कि शानदार तक़रीब चेयर लीडर्स की मरहून-ए-मिन्नत थी जिन में से बेशतर को हिन्दुस्तान से अमरीका ले जाया गया था।

वज़ीर-ए-आज़म पर विज़ारत-ए-उज़्मा के वक़ार को मजरूह करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए कांग्रेस के तर्जुमान आनंद शर्मा ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म ने ग़ैरमुल्की सरज़मीन पर साबिक़ हिन्दुस्तानी हुकूमतों की तहक़ीर करके अपने ओहदे का वक़ार मजरूह किया है। आनंद शर्मा ने कहा कि किसी भी सियासी पार्टी या क़ौम के लिए ये लम्हा फ़िक्र है।

अगर कोई समझता है कि क़ौम के साथ मौजूदा दौर में जो कुछ होरहा है, ठीक है तो हमें हैरत है कि क्या वो इंतेख़ाबी मुहिम चला सकेंगे, क्योंकि उन्हें अचानक अपना पार्लिमानी इंतेख़ाबी हलक़ा वाराणासी याद आजाएगा। उन्होंने कहा कि मोदी ने अपने दौरा-ए-के मौक़े पर जो तक़रीर की इस से ऐसा मालूम होता था कि वो अब भी इंतेख़ाबी मुहिम चला रहे हैं।

शर्मा ने कहा कि अपने दौरा-ए-अमरीका से पहले उन्होंने अपना एक हुक्मनामा वापिस ले लिया जिस के तहत अदविया की क़ीमतों का ताय्युन करनेवाली अथॉरीटी से इस के इख़्तयारात छीन लिए गए। उन्हों ने कहा कि अपने दौरा-ए-के मौक़े पर उन्होंने अमरीका के साथ तआवुन करते हुए एक आला सतही वर्किंग ग्रुप क़ायम किया।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि वज़ीर-ए-आज़म ने हिन्दुस्तान के मौक़िफ़ की क़ीमत पर समझौता किया है और इस मसले का बाहमी ग्रुप्स अज़ाला नहीं करसकते। उन्होंने मैडिसन स्कॉटलैंड गार्डन में वज़ीर-ए-आज़म की तक़रीर सुनने के लिए जमा होने वाले हुजूम की एहमियत से इनकार करते हुए आनंद शर्मा ने कहा कि वहां पर कई चेयर लीडर्स मौजूद थे।

मोदी के अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जनरल असेम्बली से ख़िताब और जल्सा-ए-आम से ख़िताब का तक़ाबुल करते हुए आनंद शर्मा ने कहा कि अमरीकी कांग्रेस के मुशतर्का इजलास से ख़िताब मोदी के लिए एक एज़ाज़ था लेकिन उन्हें शख़्सी तौर पर कोई एहतेराम हासिल नहीं हुआ। उन्हों ने कहा कि मोदी का दौरा मुतास्सिरकूण नहीं था जैसा कि ज़ाहिर किया जा रहा है। उन्होंने अडवाणी के बयान का इआदा किया जिस में अडवाणी ने मोदी को तक़ारीब का बेहतरीन मुंतज़िम क़रार दिया था। उन्होंने उमीद ज़ाहिर की कि H1B वीज़ा का तनाज़ा हल करलिया जाएगा।

उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म के दौरे के मौक़े पर ऐसा नहीं होसका जो इंतेहाई मायूसकुन है। ऐसा कोई वाक़िया पेश नहीं आया जिसे हिंद। अमरीकी ताल्लुक़ात का नया मोड़ कहा जा सके। नताइज के एतबार से मोदी का दौरा इंतेहाई मायूसकुन था।कांग्रेस के तर्जुमान ने कहा कि अच्छी बात ये है कि बी जे पी के वज़ीर-ए-आज़म अब हिंद । अमरीका न्यूक्लीयर मुआहिदे पर तवज्जे दे रहे हैं, जो यू पी ए दौर-ए-हकूमत में तए हुआ था।

TOPPOPULARRECENT