Thursday , October 19 2017
Home / India / मोदी का 50 लाख मकानात की तामीर का वादा गुमराह कुन

मोदी का 50 लाख मकानात की तामीर का वादा गुमराह कुन

मर्कज़ी वज़ीर बराए इमकना और शहरी इंसिदाद ग़ुर्बत इजए माकन ने आज चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी के आइन्दा पाँच साल में 50 लाख कम लॉगती मकानात तामीर करने के दावे के मुम्किना पन पर सवाल उठाया और कहा कि वो इस तरह के वादों के ज़रीये गुजरात में ग़

मर्कज़ी वज़ीर बराए इमकना और शहरी इंसिदाद ग़ुर्बत इजए माकन ने आज चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी के आइन्दा पाँच साल में 50 लाख कम लॉगती मकानात तामीर करने के दावे के मुम्किना पन पर सवाल उठाया और कहा कि वो इस तरह के वादों के ज़रीये गुजरात में ग़रीबों को गुमराह कर रहे हैं।

माकन ने मीडियावालों से बातचीत में कहा, मुझे ये जान कर वाक़ई ताज्जुब हुआ कि बी जे पी के मंशूर में जिसे मोदी ने जारी किया, उन्होंने रियासत में आइन्दा पाँच साल में 50 लाख मकानात की तामीर का एलान किया है। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि लेकिन जब मैंने इमकना से मुताल्लिक़ वज़ीर के तौर पर हक़ायक़, आदाद-ओ-शुमार की जांच की और गुजरात हुकूमत की कारकर्दगी का जायज़ा लिया, तो मेरे ख़्याल में मोदी गुजरात के ग़रीब लोगों के जज़बात से खिलवाड़ कर रहे हैं।

उन्होंने इस्तेफ़सार किया कि किस तरह एसी हुकूमत जिसने 1,39,490 मकानात के मिनजुमला सिर्फ़ 55,399 तामीर और अलॉट किए और वो भी गुज़िश्ता सात साल में, पाँच साल में 50 लाख मकानों की तामीर का दावा करसकती है। मज़ीद वज़ाहत करते हुए माकन ने कहा, में आप को बताना चाहता हूँ कि 2005 से आज की तारीख़ तक, मर्कज़ी हुकूमत ने जुमला 2,492 करोड़ रुपय मंज़ूर किए ताकि 1,39,490 मकानात जय एन यू आर एम (जवाहर लाल नहरू अर्बन रूरल मिशन) के तहत तामीर किए जाएं।

लेकिन गुजरात हुकूमत ने सिर्फ़ 55,399 मकानात तामीर और अलॉट किए। उन्होंने कहाकि मर्कज़ी हुकूमत ने 1,39,490 मकानों की तामीर के लिए 2,492.81 करोड़ रुपय मंज़ूर किए और अगर आप 50 लाख मकानात की तामीर के लिए शुमारियात का इतलाक़ करें और अगर आप ज़मीन की लागत शुमार ना भी करें तो इसके लिए 2 लाख करोड़ रुपय दरकार होते हैं।

TOPPOPULARRECENT