Friday , October 20 2017
Home / India / मोदी की रैली में 25 फ़ीसद अक़ल्लियती: बी जे पी

मोदी की रैली में 25 फ़ीसद अक़ल्लियती: बी जे पी

बी जे पी ने आज यकीन‌ किया कि 12 जनवरी को मोदी की होने वाले रैली में शिरकत के लिए अक़ल्लियतों ने भी दिलचस्पी का मुज़ाहरा किया है। रियासती बी जे पी तर्जुमान विल्फ्रेड मसकीटा के गुजिश्ता शाम मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि मोदी की रैली

बी जे पी ने आज यकीन‌ किया कि 12 जनवरी को मोदी की होने वाले रैली में शिरकत के लिए अक़ल्लियतों ने भी दिलचस्पी का मुज़ाहरा किया है। रियासती बी जे पी तर्जुमान विल्फ्रेड मसकीटा के गुजिश्ता शाम मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि मोदी की रैली केलिए अक़ल्लियतों की जानिब से जिस दिलचस्पी का मुज़ाहरा किया जा रहा है वो यक़ीनन ख़ुश आइंद है।

मोदी की रैली में शिरकत के लिए एक लाख अफ़राद ने अपने नाम रजिस्टर करवाए हैं, जिन में से 25 हज़ार (5 फ़ीसद) अफ़राद का ताल्लुक़ अक़ल्लियतों से है। याद रहे कि 2012 में बी जे पी ने यहां कांग्रेस से इक़तिदार छीन लिया था जब इंतिख़ाबात में ज़ाफ़रानी जमात ने अक़ल्लियती उम्मीदवारों को इंतिख़ाबी मैदान में उतारा था और पार्टी का ये कामयाब साबित हुआ था।

मसकटया जो साबिक़ रीवेन्यू वज़ीर हैं, ने अपनी बात जारी रखते हुए कहा कि अवाम ख़ुद को मोदी की रैली का हिस्सा बनना चाहते हैं जो दरअसल लोक सभा इंतिख़ाबात केलिए मुहिम जोई की जानिब पेशरफ़त से ताबीर की जा रही है। यहां इस बात का तज़किरा एक बार फिर ज़रूरी है कि नरेंद्र मोदी को बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार के तौर पर पेश किया गया है।

उन्होंने मज़ीद कहा कि यूं तो नरेंद्र मोदी की तक़रीर लोग अपने अपने घरों में मौजूद टी वी पर भी देखे और सुन सकते हैं लेकिन रैली में शिरकत करने का मक़सद ये है कि लोग रैली का हिस्सा बनना चाहते हैं जिस तरह क्रिकेट मैच का नज़ारा स्टेडियम में बैठ कर भी किया जा सकता है और घर में मौजूद टेलीविज़न सीट पर भी लेकिन एहमियत उन लोगों की ज़्यादा होती है जो स्टेडियम में मौजूद होते हैं।

बी जे पी की इस रैली में मुंतज़मीन फी कस पाँच रुपये दाख़िला टिकट वसूल करेंगे। यही नहीं बल्कि बी जे पी वर्कर्स को भी रैली में शिरकत के लिए 5 रुपये फी कस फ़ीस अदा करनी पड़ेगी। रैली में सदर बी जे पी राजनाथ सिंह की शिरकत भी उम्मीद‌ है।

TOPPOPULARRECENT