Tuesday , October 24 2017
Home / India / मोदी की क़ियादत ने हिन्दुस्तानी अवाम को बाएतेमाद बना दिया :अमित शाह

मोदी की क़ियादत ने हिन्दुस्तानी अवाम को बाएतेमाद बना दिया :अमित शाह

सदर बी जे पी अमित शाह ने आज कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की क़ियादत ने मुल्क के अवाम का एतेमाद दुबारा बहाल कर दिया । और दुनिया भर में हिन्दुस्तान की सलाहीयतों का सबूत दे दिया। उन्होंने कहा कि इस मुल्क के अवाम गुज़िशता 10 साल से इंते

सदर बी जे पी अमित शाह ने आज कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की क़ियादत ने मुल्क के अवाम का एतेमाद दुबारा बहाल कर दिया । और दुनिया भर में हिन्दुस्तान की सलाहीयतों का सबूत दे दिया। उन्होंने कहा कि इस मुल्क के अवाम गुज़िशता 10 साल से इंतेहाई मायूस थे लेकिन मोदी के वज़ीर-ए-आज़म बनने के अंदरून चार माह मुल्क के अवाम ना सिर्फ़ दुनिया भर में अपना एतेमाद बहाल करने में कामयाब होगए बल्कि उन्होंने अपनी क़ाबिलीयत का सिक्का भी जमा दिया।

मोदी हुकूमत ने सयानत के शोबे में जो प्रोग्राम शुरू किए हैं ,मेक इन इंडिया ,जन धन योजना,स्वच्छ भारत अभियान वग़ैरा उनकी क़ियादत की मिसालें हैं। हालाँकि लोक सभा इंतेख़ाबात में बी जे पी की तारीख़ी कामयाबी के बाद अवाम ने मोदी को अपना क़ाइद तस्लीम करलिया था लेकिन इन में से बाज़ ने शकूक-ओ-शुबहात भी ज़ाहिर किए थे लेकिन मोदी के वज़ीर-ए-आज़म बनने के चार माह के अंदर ही पूरी दुनिया में हिन्दुस्तान की सलाहीयत को तस्लीम करलिया गया है और हिन्दुस्तानी अवाम का एतेमाद बहाल होगया है।

अमित शाह कार्य्य करता संकल्प अभीवीशन प्रोग्राम से ख़िताब कररहे थे जो मध्य प्रदेश में मजालिस मुक़ामी के इनीक़ाद से क़ब्ल मुनाक़िद किया गया था। अमित शाह ने कहा कि लोक सभा इंतेख़ाबात में बी जे पी की तारीख़ी कामयाबी के बाद महाराष्ट्र और हरियाणा असेम्बली इंतेख़ाबात में पार्टी ने अपने बलबूते पर कामयाबी हासिल की।

इस तरह अवाम के दिलों में नरेंद्र मोदी का एक मुक़ाम बन गया है। उन्होंने मध्य प्रदेश बी जे पी की तारीफ़ करते हुए कहा कि इस ने मुल्क को कुशा भाओ ठाकरे और राज माता विजय‌ राज्य संध्या जैसे क़ाइदीन दिए हैं।

TOPPOPULARRECENT