Wednesday , October 18 2017
Home / India / मोदी केख़िलाफ़ स्याह पर्चम मुज़ाहरे पर बी जे पी की तन्क़ीद

मोदी केख़िलाफ़ स्याह पर्चम मुज़ाहरे पर बी जे पी की तन्क़ीद

दहरादून 26 अप्रैल (पी टी आई) उत्तराखंड की अप्पोज़ीशन पार्टी बी जे पी ने बरसर-ए-इक़तिदार कांग्रेस के इस फ़ैसले पर तन्क़ीद की कि नरेंद्र मोदी के दौरा हरिद्वार के मौक़े पर स्याह पर्चम लहराते हुए मुज़ाहरा किया जाएगा, बी जे पी ने कहा कि इस से क

दहरादून 26 अप्रैल (पी टी आई) उत्तराखंड की अप्पोज़ीशन पार्टी बी जे पी ने बरसर-ए-इक़तिदार कांग्रेस के इस फ़ैसले पर तन्क़ीद की कि नरेंद्र मोदी के दौरा हरिद्वार के मौक़े पर स्याह पर्चम लहराते हुए मुज़ाहरा किया जाएगा, बी जे पी ने कहा कि इस से कांग्रेस की चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की बढ़ती हुई मक़बूलियत पर नाउमीदी झलकती है और उसकी तंगनज़र ज़हनीयत का इज़हार होता है। बी जे पी के सीनीयर क़ाइद और साबिक़ स्पीकर उत्तराखंड असैंबली हरबंस कपूर ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस में कहा कि एक ऐसे वक़्त जबकि नरेंद्र मोदी मुलक के मक़बूल तरीन क़ाइद बन कर उभर रहे हैं और उनके तरक़्क़ी के नमूने की ना सिर्फ़ मुल्क गीर सतह पर बल्कि दुनिया भर में सताइश की जा रही है, ऐसे वक़्त कांग्रेस का उनके दौरा उत्तराखंड का बाईकॉट करने का फ़ैसला बद बख्ता ना है।

उन्होंने कांग्रेस के इस तबसरे की मज़म्मत की कि मोदी फ़िर्कावारीयत की अलामत हैं। कपूर ने कांग्रेस को इंतिबाह दिया कि वो ये ना भूले कि 1984 -ए-के सुख दुश्मन फ़सादाद में चंद मुमताज़ कांग्रेसी क़ाइदीन मुक़द्दमे का सामना कररहे हैं, कांग्रेस से मोदी के दौरा का बाईकॉट ना करने की अपील करते हुए बी जे पी क़ाइद ने इंतिबाह दिया कि मोदी की तौहीन से कांग्रेस पार्टी के आइन्दा बलदी इंतेख़ाबात में इमकानात मुतास्सिर होंगे। उत्तराखंड में बलदी इंतेख़ाबात 28 अप्रैल को मुक़र्रर हैं।

उन्होंने कहा कि अगर कांग्रेसी कारकुनों को अक़ल आजाए तो वो नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ स्याह परचमों से मुज़ाहरा नहीं करेंगे। उन्हों ने उमीद ज़ाहिर की कि पार्टी हिन्दुस्तान की क़दीम रवायात का एहतिराम करेगी जिन के तहत मेहमानों का खैरमक़दम किया जाता है। सदर प्रदेश धिरेन्द्र प्रताप ने कल ऐलान किया था कि पार्टी नरेंद्र मोदी के दौरा हरिद्वार का बाईकॉट करेगी। उनकी आमद के मौक़े पर शहर में स्याह परचमों के साथ जलूस निकाला जाएगा। उन्होंने कहा कि कांग्रेस पार्टी की नज़र में नरेंद्र मोदी फ़िर्कावारीयत की अलामत हैं।

TOPPOPULARRECENT