Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / मोदी के जलसे में इर्फ़ान पठान शरीक

मोदी के जलसे में इर्फ़ान पठान शरीक

कांग्रेस और बी जे पी के दरमयान आज चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के ज़िला खेड़ा में इंतिख़ाबी जल्सा-ए-आम में इर्फ़ान पठान शिरकत के बारे में ज़बानी झड़प होगई।

कांग्रेस और बी जे पी के दरमयान आज चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के ज़िला खेड़ा में इंतिख़ाबी जल्सा-ए-आम में इर्फ़ान पठान शिरकत के बारे में ज़बानी झड़प होगई।

कांग्रेस के एक क़ाइद सलमान ख़ुरशीद ने मोदी को परेशान हाल शख़्स क़रार दिया, जो अपनी हैट से ख़रगोश निकालने की कोशिश कररहा है।
बी जे पी के तर्जुमान रवी शंकर प्रसाद ने कहा कि पठान चीफ़ मिनिस्टर के साथ इस लिए शामिल होगए क्योंके वो उन की हुक्मरानी के रिकार्ड से मुतास्सिर हैं।

सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि इंतिख़ाबी आमिल के एक मुबस्सिर की हैसियत से उन्हें थोड़ी सी हैरत हुई जबके उन्हें (मोदी को) खरगोशों को अपनी तरफ़ खींचना पड़ रहा है। एसा मालूम होता हीके इतने ज़्यादा ज़िंदा या मुर्दा ख़रगोश वो हैट से निकालना चाहते हैं। वो एक परेशान हाल शख़्स नज़र आते हैं।

बी जे पी ने दावा किया कि रियासत में अक़ल्लीयतों की शरह तरक़्क़ी बेहतरीन है और हैरत ज़ाहिर की के कांग्रेस मोदी के जलसे में पठान की मौजूदगी पर एतराज़ कररही है। बी जे पी के तर्जुमान रवी शंकर प्रसाद ने कहा कि अगर वो (इर्फ़ान पठान) नरेंद्र मोदी के साथ उन के हुक्मरानी के रिकार्ड की बिना पर शामिल होना चाहते हैं तो उन्हें हैरत हीके कांग्रेस इस पर एतराज़ कररही है।

उन्हों ने कहा कि इर्फ़ान पठान एक मुमताज़ क्रिकेट खिलाड़ी और मशहूर गुजराती हैं। उन्हों ने कहा कि गुजरात में अक़ल्लीयतों की शरह तरक़्क़ी पूरे मुलक में सब से ज़्यादा बेहतर है।

कई कमीशनस भी इस दावे की तौसीक़ करचुके हैं। बी जे पी के तर्जुमान रवी शंकर प्रसाद एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कररहे थे। क्रिकेट मैच में कामयाबी के बाद हर रियासत में अपने मुताल्लिक़ा खिलाड़ियों को इनामात और एज़ाज़ात अता किए थे, लेकिन हुकूमत गुजरात ने इर्फ़ान और यूसुफ़ पठान को कोई इनाम या एज़ाज़ अता नहीं किया था।

TOPPOPULARRECENT