Friday , October 20 2017
Home / India / मोदी के हाथों इत्तिहाद के लिए दौड़ का इफ़्तिताह

मोदी के हाथों इत्तिहाद के लिए दौड़ का इफ़्तिताह

इत्तिहाद के लिए दौड़ का 15 दिसम्बर को वदोद्रा में बी जे पी के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी इफ़्तिताह करेंगे। वदोद्रा डिस्ट्रिक्ट के कलेक्टर विनोद राव‌ जो कि इस दोड़का एहतिमाम कररहे हैं उन्होंने यहां अख़बारी नुमाइंदों से इ

इत्तिहाद के लिए दौड़ का 15 दिसम्बर को वदोद्रा में बी जे पी के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी इफ़्तिताह करेंगे। वदोद्रा डिस्ट्रिक्ट के कलेक्टर विनोद राव‌ जो कि इस दोड़का एहतिमाम कररहे हैं उन्होंने यहां अख़बारी नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि ये अपनी नौईयत का एक मुनफ़रद वाक़िया होगा जिस में 1.85लाख से ज़ाइद अफ़राद शिरकत कररहे हैं जो ख़ुद बजाय एक बड़ा रिकार्ड है।

ज़िला कलेक्टर ने मज़ीद कहा कि इस दौड़ के लिए तमाम तर तैयारियां मुकम्मल करली गई हैं। शहर के कक्लब में 20हज़ार गाडियों की और पाँच हज़ार टोविल्लर की पार्किंग का इंतेज़ाम किया गया है। तफ़सीलात के बमूजब नौजवानों ने इस दौड़ में शिरकत के लिए जो रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया है कि वो हौसला अफ़्ज़ाई है । इस मौक़े पर इतवार को चूँकि सरदार पटेल की 63वीं बरसी है लिहाज़ा मोदी सरदार पटेल को ख़िराज‍-ए‍-अक़िदत पेश करेंगे । मुंबई दिल्ली कोलकता चन्दीगढ़ और पुणे में भी दौड़ की तैयारीयां होरही हैं।

TOPPOPULARRECENT