Wednesday , October 18 2017
Home / India / मोदी के क़त्ल के मंसूबा का अमेरीकी एजेंसी को इल्म था

मोदी के क़त्ल के मंसूबा का अमेरीकी एजेंसी को इल्म था

विक्की लीक्स (WikiLeaks) ने इन्किशाफ़ किया है कि लश्कर-ए-तयबा रियासत गुजरात के वज़ीर-ए-आला नरेंद्र मोदी को क़त्ल करने का मंसूबा रखती थी और अमेरीकी खु़फ़ीया एजेंसी स्ट्राट फोर (Stratfor) को मंसूबे का इल्म था। विक्की लीक्स ने ये इन्किशाफ़ अमेरीकी ख

विक्की लीक्स (WikiLeaks) ने इन्किशाफ़ किया है कि लश्कर-ए-तयबा रियासत गुजरात के वज़ीर-ए-आला नरेंद्र मोदी को क़त्ल करने का मंसूबा रखती थी और अमेरीकी खु़फ़ीया एजेंसी स्ट्राट फोर (Stratfor) को मंसूबे का इल्म था। विक्की लीक्स ने ये इन्किशाफ़ अमेरीकी खु़फ़ीया एजेंसी स्ट्राट फोर्र की एक ई मेल के हवाले से किया है।

विक्की लीक्स ने इन्टेलीजेन्स एजेंसी की ई मेल्स जारी करने का सिलसिला शुरू कर रखा है। ई मेल में मुबस्सिरीन के हवाले से कहा गया है कि हम इस मंसूबे के बारे में जानते हैं। विक्की लीक्स ने इस मालूमात के असल ज़राए के बारे में नहीं बताया है ताहम उसकी तसदीक़ की है।

इससे क़ब्ल दिसंबर 2010 में विक्की लीक्स की तरफ़ से जारी कर्दा अमेरीकी सिफ़ारती दस्तावेज़ात के हवाले से कहा गया था कि ममनूआ तंज़ीम ने मोदी पर हमले के लिए मुज़ाकरात के मुतअद्दिद दूर किए।

वेबसाइट के मुताबिक़ लश्कर-ए-तयबा ने पाकिस्तान में सरपरस्तों और हिंदूस्तानी अरकान के दरमयान जून 2009 में मुसलसल राबिता था और स्ट्राट फ़ोर विक्की लीक्स की तरफ़ से इस मंसूबे के इन्किशाफ़ से क़ब्ल ही इल्म था।

TOPPOPULARRECENT