Tuesday , October 24 2017
Home / India / मोदी के ख़िलाफ़ मुक़ाबले के इशारे पर आम आदमी पार्टी के हामीयों का इज़हार मसर्रत

मोदी के ख़िलाफ़ मुक़ाबले के इशारे पर आम आदमी पार्टी के हामीयों का इज़हार मसर्रत

आम आदमी पार्टीयों के हामीयों ने पार्टी सदर अरविंद केजरीवाल ने नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ वाराणसी से इंतेख़ाबी मुक़ाबला करने के इमकान का इशारा देने पर इज़हारे मसर्रत किया। बैंगलौर में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए केजरीवाल ने कहा था

आम आदमी पार्टीयों के हामीयों ने पार्टी सदर अरविंद केजरीवाल ने नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ वाराणसी से इंतेख़ाबी मुक़ाबला करने के इमकान का इशारा देने पर इज़हारे मसर्रत किया। बैंगलौर में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए केजरीवाल ने कहा था कि वो 23 मार्च को वाराणसी का दौरा करेंगे ताकी अवाम की ख़ाहिशात मालूम करसकें और इसके बाद फ़ैसला करेंगे।

उन्होंने कहा था कि पार्टी का एक इजलास तल्ब किया गया है और उनका कहना है कि उन्हें नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ इंतेख़ाबी मुक़ाबला करना चाहिए । केजरीवाल ने कहा कि वो वाक़िफ़ हैं कि ये एक बड़ा चैलेंज है। वाराणसी में आम आदमी पार्टी के हामी ये सुनकर ख़ुशी से झूम उठे कि केजरीवाल के मोदी के ख़िलाफ़ मुक़ाबला का इमकान है।

पार्टी के हामी शास्त्री ने कहा कि हम आज रंगों के तहवार के साथ साथ केजरीवाल की वाराणसी से मोदी के ख़िलाफ़ लोक सभा इंतेख़ाबात में आम आदमी पार्टी की उम्मीदवारी का भी जश्न मना रहे हैं।

हम उनकी कामयाबी की दुआ करते हैं। शहर के अवाम उनके साथ हैं। बी जे पी क़ाइद मुख़तार अब्बास नक़वी ने केजरीवाल पर तन्क़ीद करते हुए उनकी ख़ुशक़िसमती की दा-ए-की और कहा कि हम उनकी ज़हनी सेहत और ख़ुशक़िसमती केलिए दुआ करते हैं।वो आम जलसों से अजीब-ओ-ग़रीब अंदाज़ में ख़िताब कररहे हैं और आइन्दा इंतेख़ाबात के बारे में उलझन पैदा कररहे हैं।

TOPPOPULARRECENT