Sunday , October 22 2017
Home / India / मोदी के 7 नवंबर को दौरा-ए-वाराणसी का इमकान

मोदी के 7 नवंबर को दौरा-ए-वाराणसी का इमकान

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी इमकान है कि दो रोज़ा दौरे पर अगले माह वाराणसी पहूंचेंगे जिस के दौरान वो अपने हल्क़ा-ए‍-इंतेख़ाब के एक देहात को गोद लेने के मंसूबे का ऐलान करेंगे। रुकन पार्लियामेंट मिसाली देहात स्कीम के तहत वो एक देहात की ज़

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी इमकान है कि दो रोज़ा दौरे पर अगले माह वाराणसी पहूंचेंगे जिस के दौरान वो अपने हल्क़ा-ए‍-इंतेख़ाब के एक देहात को गोद लेने के मंसूबे का ऐलान करेंगे। रुकन पार्लियामेंट मिसाली देहात स्कीम के तहत वो एक देहात की ज़िम्मेदारी क़बूल करेंगे। बनारस हिंदू यूनीवर्सिटी में सदमा मर्कज़ का इफ़्तेताह करेंगे।7 और 8 नवंबर को इनका दौरा मुतवक़्क़े है।

ज़रूरी मंसूबा बंदी और सयान्ती इंतेज़ामात उनके दौरे से क़ब्ल किए जाऐंगे। डिस्ट्रिक्ट मजिस्ट्रेट प्रोटोकोल ओम प्रकाश चौबे ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर से कल रात ज़िलाई इंतेज़ामिया को एक इत्तलाआती मकतूब वसूल हुआ है। इस मकतूब में इस दौरा की एक एक मिनट की तफ़सील दर्ज की गई है।

ये मकतूब उन्हें हनूज़ वसूल नहीं हुआ। वो इसका इंतेज़ार कररहे हैं। देहात गोद लेने के अलावा वज़ीर-ए-आज़म दीगर प्रोग्रामों में भी शिरकत करेंगे। वाराणसी के मीडिया के इंचार्ज संजय भ्रदवाज ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म का दो रोज़ा दौरा क़ब्लअज़ीं 14 और 15 अक्टूबर को मुक़र्रर था जो समुंद्री तूफ़ान हुदहुद की आमद के पेशे नज़र मुल्तवी कर दिया गया। वो इसी दौरे में बनारस हिंदू यूनीवर्सिटी के सदमा मर्कज़ का इफ़्तेताह भी करने वाले थे।

TOPPOPULARRECENT