Friday , October 20 2017
Home / India / मोदी को आईना दिखाने की कोशिश मुस्लिम मसाइल पर स्लाईड शो

मोदी को आईना दिखाने की कोशिश मुस्लिम मसाइल पर स्लाईड शो

गांधी नगर, 30 जून: ( पी टी आई ) चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को आज आईना दिखाने की कोशिश के तौर पर रियासत में मुसलमानों और 2002 मुस्लिम कश फ़सादाद के मुतास्सरीन को दरपेश मसाइल की तफ़सीलात पर मबनी स्लाईड शो दिखाया गया । citizens for accountable government की जा

गांधी नगर, 30 जून: ( पी टी आई ) चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को आज आईना दिखाने की कोशिश के तौर पर रियासत में मुसलमानों और 2002 मुस्लिम कश फ़सादाद के मुतास्सरीन को दरपेश मसाइल की तफ़सीलात पर मबनी स्लाईड शो दिखाया गया । citizens for accountable government की जानिब से यंग इंडियन लीडर्स कान्फ्रेंस मुनाक़िद की गई थी जिस में नरेंद्र मोदी ने दिन भर शिरकत की ।

मोदी के नाक़िद के तौर पर मशहूर सैयद ज़फ़र महमूद ने मुसलमानों को दरपेश मसाइल पर ये स्लाईड शो दिखाया । इस तक़रीब में जुमला 150 शुरका ने हिस्सा लिया जिन में 30 का ताल्लुक़ इकलेती बिरादरी से था । इस प्रेज़ेंटेशन के बाद मोदी ने महमूद से कहा कि ये अच्छी बात है कि आप ने सब कुछ कहा है और मैं इस पर ग़ौर करूंगा ।

इस सवाल पर कि आया नरेंद्र मोदी समाज के दीगर तबक़ात तक पहूंचने की कोशिश कर रहे हैं महमूद ने कहा कि ये दुरुस्त है । वो समझते हैं कि इसी वजह से उन्हें यहां मदऊ किया गया है । इब्तिदा में वो इस प्रोग्राम में शिरकत नहीं करना चाहते थे ताहम बाद में ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के बाद मोदी को हक़ायक़ से वाक़िफ़ करवाने उन्होंने इस में शिरकत की है ।

उन्होंने कहा कि उन्हें ख़ुशी है कि उन के इस प्रेज़ेंटेशन को कुबूल किया है । सभी ने उस को देखा है और सुना है और उन्हें यक़ीन है कि हर कोई इससे मुतास्सिर हुआ है । उनके ख़्याल में इस से मुल्क के ज़मीर पर अच्छा असर होगा । डाक्टर मुहम्मद ने फ़साद मुतास्सरीन की हालत-ए-ज़ार पर ख़ुसूसी रोशनी डाली ।

उन्होंने चीफ मिनिस्टर से कहा कि उन्हें इन इलाक़ों का दौरा करना चाहीए जहां ये मुतास्सरीन बेपनाह मसाइल में ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं। उन्होंने सच्चर कमेटी पर बी जे पी के नज़रियात बी जे पी की वेब साईट पर मुख़ालिफ़ मुस्लिम मज़ामीन और वक़्फ़ बोर्ड के लिए ख़ुसूसी कैडर की तशकील जैसे मसाइल उठाए और कहा कि मर्कज़ी स्कालरशिप को हालाँकि छत्तीसगढ़ और झारखंड की बी जे पी हुकूमतों ने नाफ़िज़ किया है लेकिन गुजरात में इस पर अमल नहीं हो रहा है ।

TOPPOPULARRECENT