Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / मोदी को शिकस्त देना ही मक़सद-केजरीवाल

मोदी को शिकस्त देना ही मक़सद-केजरीवाल

आम आदमी पार्टी सरबराह अरविंद केजरीवाल ने आज अपने भरपूर एतिमाद का इज़हार किया कि आने वाले लोक सभा इंतिख़ाबात में वाराणसी हलक़ा लोकसभा में नरेंद्र मोदी को बदतरीन शिकस्त देंगे। उन्होंने कहा कि मैंने कोई महफ़ूज़ हलक़े का इंतिख़ाब नही

आम आदमी पार्टी सरबराह अरविंद केजरीवाल ने आज अपने भरपूर एतिमाद का इज़हार किया कि आने वाले लोक सभा इंतिख़ाबात में वाराणसी हलक़ा लोकसभा में नरेंद्र मोदी को बदतरीन शिकस्त देंगे। उन्होंने कहा कि मैंने कोई महफ़ूज़ हलक़े का इंतिख़ाब नहीं किया। इन का असल मक़सद बी जे पी विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार को शिकस्त देना है। बी जे पी और कांग्रेस पर तन्क़ीद करते हुए केजरीवाल ने कहा कि में वाराणसी से मुक़ाबला कर रहा हूँ क्योंकि में मोदी को शिकस्त देना चाहता हूँ।

केजरीवाल ने कहा कुमार विश्वास भी अमीठी में राहुल गांधी को शिकस्त देंगे। हमने पार्लियामेंट में दाख़िल होने और कामयाबी के लिए महफ़ूज़ हलक़े का इंतिख़ाब नहीं किया। मीडिया के बाज़ गोशों में आने वाली इन रिपोर्टस पर कि अगर नरेंद्र मोदी ने गैस की क़ीमतों में इज़ाफ़ा ना करने का फ़ैसला किया तो वो बी जे पी में शामिल होसकते हैं। केजरीवाल ने कहा कि वो ऐसी पार्टियों में हरगिज़ शामिल नहीं होंगे बल्कि उनके ताल्लुक़ से ख़बर ग़लत और गुमराहकुन है। उन्होंने गुजरात और हरियाणा के भीवानी में उनपर हुजूम के हमले का हवाला दिया और कहा कि बाज़ लोगों ने वाराणसी में विश्वानाथ मंदिर के बाहर आने के बाद उनपर अंडे फेंके थे।

दार-उल-हकूमत दिल्ली में तीसरे दिन इंतिख़ाबी मुहिम चलाते हुए रोड शो के अरविंद केजरीवाल ने मशरिक़ी दिल्ली के मुख़्तलिफ़ असेंबली हलक़ों का दौरा किया। उनके हमराह मुक़ामी पार्टी उम्मीदवार राज मोहन गांधी भी थे। अवाम के शानदार रद्द-ए-अमल और पुरतपाक इस्तिक़बाल से मसरूर केजरीवाल ने कांग्रेस और बी जे पी को तन्क़ीद का निशाना बनाया जिन्होंने उन पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो (केजरीवाल) दिल्ली से राह फ़रार इख़तियार कर चुके हैं। वो लोग कह रहे हैं कि में फ़रार होचुका हूँ। में पाकिस्तान फ़रार नहीं हुआ हूँ। चीफ़ मिनिस्टर की कुर्सी छोड़ने के लिए खूबियां भी होनी चाहिए। मैं यहां अवाम के दरमियान मौजूद हूँ। मैं आप दोनों (कांग्रेस और बी जे पी) को शिकस्त से दो-चार करने सबक़ सिखाउंगा। उन्होंने मज़ीद कहा कि मैं अपनी आख़िरी सांस तक रिश्वत के ख़िलाफ़ अपनी जंग जारी रखूंगा।

अपने हरीफ़ों को निशाना बनाने के लिए उन्होंने देवमालाई कहानियों का हवाला दिया और कहा कि भगवान राम ने भरपूर हिमायत के बावजूद अपनी माँ के हुक्म पर बनवास किया था। क्या बी जे पी उस वक़्त होती तो राम को भगोड़ा क़रार देती। पुराने वक़्तों में अगर बी जे पी के लोग राज्य हरीशचंद्र को भी भगोड़ा कहते थे।

मुक़ामी मसाइल को उठाते हुए कजरीवाल ने कहा कि कांग्रेस और बी जे पी ने पानी और बर्क़ी पर सब्सीडी को मंसूख़ कर दिया है। दिल्ली में उन की हुकूमत के 29 दिनों के दौरान जिन अहकामात को नाफ़िज़ किया गया था उन्हें हटा दिया गया। बी जे पी और कांग्रेस ने बर्क़ी पैदा करनेवाली कंपनियों को फ़ायदा पहुंचाने के लिए सब्सीडी को मंसूख़ किया है। इन दोनों पार्टियों के दरमियान रिश्वत का गहिरा गठजोड़ पाया जाता है। उन्होंने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो बी जे पी और कांग्रेस दोनों को घर का रास्ता दिखाएंगे। केजरीवाल ने मज़ीद कहा कि बी जे पी और कांग्रेस दोनों पार्टियों ने दिल्ली में हुकूमत बनाने से राह फ़रार इख़तियार करली थी और अब वो मुझे भगोड़ा कह रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT