Monday , October 23 2017
Home / India / मोदी ख़ुद बी जे पी और एन डी ए के लिए चैलेंज

मोदी ख़ुद बी जे पी और एन डी ए के लिए चैलेंज

नई दिल्ली, 15 जुन: (पी टी आई) कांग्रेस ने आज मर्कज़ी वज़ीर जयराम रमेश के इस रिमार्क को इनका शख़्सी नज़रिया क़रार देते हुए बेताल्लुक़ी का इज़हार किया है, जिन में उन्हों ने कहा था कि नरेंद्र मोदी से उनकी पार्टी (कांग्रेस को) ख़तरा लाहक़ हो गया ह

नई दिल्ली, 15 जुन: (पी टी आई) कांग्रेस ने आज मर्कज़ी वज़ीर जयराम रमेश के इस रिमार्क को इनका शख़्सी नज़रिया क़रार देते हुए बेताल्लुक़ी का इज़हार किया है, जिन में उन्हों ने कहा था कि नरेंद्र मोदी से उनकी पार्टी (कांग्रेस को) ख़तरा लाहक़ हो गया है। कांग्रेस के तर्जुमान शकीब अहमद ने अख़बारी नुमाइंदों के मुतअद्दिद सवालात का जवाब देते हुए कहा कि मोदी ख़ुद बी जे पी और एन डी ए के लिए एक चैलेंज हो सकते हैं लेकिन कांग्रेस केलिए नहीं हम उन्हें (मोदी को) चैलेंज तसव्वुर नहीं करते और ये कांग्रेस का ग़ौर शूदा नज़रिया है। इस सवाल पर कि आया मर्कज़ी वज़ीर को जो माज़ी में भी कई तनाज़आत में मुलव्वस पाए गए हैं ए आई सी सी ने बरहमी का निशाना बनाया है।

शकील अहमद ने जवाब दिया कि किसी पर बरहमी या किसी की सरज़निश का कोई सवाल पैदा नहीं होता और ना ही इस मसले पर उनकी ताईद या मुदाफ़अत की जा सकती है। शकील अहमद ने मज़ीद कहा कि जयराम ने जो कुछ भी कहा है मुम्किन है वो उनकी शख़्सी नज़रियात हैं लेकिन अब मसला ये है कि वो (नरेंद्र मोदी) ख़ुद बी जे पी और एन डी ए के लिए एक चैलेंज बन गए हैं।

TOPPOPULARRECENT