Tuesday , October 24 2017
Home / India / मोदी जोशी तनाज़ा को पोस्टर मुहिम से तक़वियत ( तसल्ली)

मोदी जोशी तनाज़ा को पोस्टर मुहिम से तक़वियत ( तसल्ली)

ऐसा मालूम होता है कि नरेंद्र मोदी संजय जोशी तनाज़ा ( झगड़ा) अभी इख़तताम पज़ीर ( खत्म) नहीं हुआ है। क़ारईन ये बात बख़ूबी जानते हैं कि सिर्फ दस रोज़ क़बल बी जे पी सदर नितिन गडकरी ने वज़ीर ए आला गुजरात नरेंद्र मोदी के दबाव में संजय जोशी को बी ज

ऐसा मालूम होता है कि नरेंद्र मोदी संजय जोशी तनाज़ा ( झगड़ा) अभी इख़तताम पज़ीर ( खत्म) नहीं हुआ है। क़ारईन ये बात बख़ूबी जानते हैं कि सिर्फ दस रोज़ क़बल बी जे पी सदर नितिन गडकरी ने वज़ीर ए आला गुजरात नरेंद्र मोदी के दबाव में संजय जोशी को बी जे पी की मजलिस-ए-आमला से बर्ख़ास्त कर दिया था जिस के बाद रियासत ( राज्य) गुजरात में तकरीबन हर अहम मुक़ाम पर ऐसे पुर इसरार पोस्टर्स नज़र आ रहे हैं जिन में नरेंद्र मोदी की शदीद मुज़म्मत की गई है ।

अब जबकि बी जे पी ने ये कह कर अपना दामन झाड़ लिया है कि मज़कूरा पोस्टर मुहिम ( योजना) के पसेपुश्त कोई कारफ़रमा है । दूसरी तरफ़ सीनीयर क़ाइदीन का ये ख़्याल है कि मोदी जोशी तनाज़ा ने ना सिर्फ बी जे पी बल्कि संघ परिवार को भी तक़सीम कर दिया है ।

याद रहे कि बी जे पी और आर एस एस के बारसूख क़ाइदीन की हमदर्दियां संजय जोशी के साथ हैं, जो ख़ुद भी आर एस एस के मबलग़ ( अंत) और नरेंद्र मोदी के ज़बरदस्त नाक़िद ( आलोचक़) हैं।

TOPPOPULARRECENT