Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / मोदी ने अपनी शादीशुदा ज़िंदगी के बारे में कभी झूट नहीं बोला : बी जे पी

मोदी ने अपनी शादीशुदा ज़िंदगी के बारे में कभी झूट नहीं बोला : बी जे पी

राहुल गांधी की नरेंद्र मोदी पर अपनी शादीशुदा ज़िंदगी के एतराफ़ के बाद तन्क़ीद पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए बी जे पी ने कहा कि इस बात का मसला क्यों बनाया जा रहा है। चीफ़ मिनिस्टर गुजरात ने इस मामले में कभी झूट नहीं बोला और किसी भी पार्टी

राहुल गांधी की नरेंद्र मोदी पर अपनी शादीशुदा ज़िंदगी के एतराफ़ के बाद तन्क़ीद पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए बी जे पी ने कहा कि इस बात का मसला क्यों बनाया जा रहा है। चीफ़ मिनिस्टर गुजरात ने इस मामले में कभी झूट नहीं बोला और किसी भी पार्टी को उनके बारे में कोई शिकायत पैदा नहीं हुई।

बी जे पी की तर्जुमान निर्मला सीतारामन ने कहा कि वो राहुल गांधी से कह देना चाहती हैं कि उन्हें हलफ़नामा ग़ौर से पढ़ना चाहिए। (मोदी ने) जो कुछ मालूमात फ़राहम की हैं दुरुस्त मालूमात हैं। इस सिलसिले में उन्होंने कभी झूट नहीं बोला।

एक इंतेख़ाबी जलसे में नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने मोदी की शादी का मसला उठाते हुए कहा था कि उनकी पार्टी ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ की बातें करती है जबकि इस के विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार को इंतेख़ाबी हलफ़नामे में अपनी बीवी का नाम दर्ज करने के लिए कई इलेक्शन लग गए।

इस पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए बी जे पी की तर्जुमान ने कहा कि कोई भी बयान देने से पहले राहुल को हलफ़नामा ग़ौर से पढ़ लेना चाहिए।

TOPPOPULARRECENT