Tuesday , October 17 2017
Home / India / मोदी ने अवाम को गुमराह करने की तमाम हदें पार करलीं: सदर कांग्रेस सोनिया गांधी

मोदी ने अवाम को गुमराह करने की तमाम हदें पार करलीं: सदर कांग्रेस सोनिया गांधी

नरेंद्र मोदी ने अवाम को गुमराह करने की तमाम हदें पार करली हैं। उनकी कोशिश है कि बहर क़ीमत वज़ीर-ए-आज़म की कुर्सी हासिल करलीं। सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने आज बी जे पी के विज़ारत उज़मा के उम्मीदवार पर अपनी सख़्त तन्क़ीद जारी रखते हुए

नरेंद्र मोदी ने अवाम को गुमराह करने की तमाम हदें पार करली हैं। उनकी कोशिश है कि बहर क़ीमत वज़ीर-ए-आज़म की कुर्सी हासिल करलीं। सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने आज बी जे पी के विज़ारत उज़मा के उम्मीदवार पर अपनी सख़्त तन्क़ीद जारी रखते हुए कहा कि बाज़ पार्टीयों का पूरा एजंडा कांग्रेस के ख़िलाफ़ झूटी बातें करना ही है।

खासतौर पर बी जे पी के क़ाइद अवाम को गुमराह करने की तमाम हदें पार करचुके हैं ताकि वज़ीर-ए-आज़म का ओहदा हासिल करसकें। वो पूरे मुल्क को जुनून में मुबतला कररहे हैं ताहम उन्होंने रास्त तौर पर मोदी का नाम नहीं लिया। वो राय गंज इंतेख़ाबी हलक़ा से कांग्रेस उम्मीदवार दीपा दासमुंशी की इंतेख़ाबी मुहिम में हिस्सा ले रही थी।

सोनिया गांधी ने इल्ज़ाम आइद किया कि ओहदे के लिए उन्होंने झूट के इतने बड़े नैटवर्क को फैला रखा है कि ये मुल्क की जम्हूरियत के महफ़ूज़ होने के बारे में अंदेशे पैदा करता है। क्या ऐसे लोगों के हाथों जम्हूरियत महफ़ूज़ रह सकती है। उन्होंने कहा कि कांग्रेस के अज़ीम क़ाइदीन में दीगर कारकुनों के साथ सख़्त मेहनत करते हुए और अज़ीम क़ुर्बानियां देते हुए इस मुल्क की तामीर की है और पूरे मुल्क का इत्तेहाद बरक़रार रखा है।

गुज़िशता 10 साला दौर-ए-हकूमत में यू पी ए ने तमाम की भलाई केलिए काम किया है। इस लिए फ़ैसला आप के हाथों में है। दुनिया भर में मआशी मसाइल के बावजूद हिन्दुस्तान की शरह तरक़्क़ी अच्छी थी। हम ने ऐसी पोलिसी और प्रोग्राम बनाए थे और ऐसे क़वानीन मंज़ूर किए थे जिन से हर एक को फ़ायदा पहुंचता है।

TOPPOPULARRECENT