Tuesday , October 17 2017
Home / Khaas Khabar / मोदी मसले पर बी जे पी को दरपर्दा धमकी

मोदी मसले पर बी जे पी को दरपर्दा धमकी

नई दिल्ली, 15 अप्रेल: विज़ारते उज़्मा के उम्मीदवार की हैसियत से नरेंद्र मोदी को पेश किए जाने की सब से ज़्यादा क़ियास आराइयों के दरमियान बी जे पी को दरपर्दा धमकी देते हुए जनता दल (यू) ने आज कहा कि इस तरह की शख़्सियतसाज़ी की कोशिशों से मनफ़ी(

नई दिल्ली, 15 अप्रेल: विज़ारते उज़्मा के उम्मीदवार की हैसियत से नरेंद्र मोदी को पेश किए जाने की सब से ज़्यादा क़ियास आराइयों के दरमियान बी जे पी को दरपर्दा धमकी देते हुए जनता दल (यू) ने आज कहा कि इस तरह की शख़्सियतसाज़ी की कोशिशों से मनफ़ी(नकारात्मक) नताइज बरामद होंगे। अगर उस की आवाज़ को सुनी अन सुनी करदी गई तो वो क़तई फ़ैसला करलेगी। जनता दल (यू) के सीनियर लीडर और चीफ़ मिनिस्टर बिहार नितेश कुमार ने विज़ारते उज़मा की दौड़ में ख़ुद को शामिल करने के इमकान को भी मुस्तर्द कर दिया, और कहा कि वो इस तरह अपनी पार्टी के मामूली इस्तिहकाम के बलबूते पर ऐसे ख़ाब नहीं देखते, लेकिन ये वाज़िह कर दिया कि वो मुल्क के इस जलीलुलक़द्र ओहदे के लिए ऐसे लीडर को तर्जीह देंगे जो समाज के तमाम तबक़ात को साथ लेकर चलने की सलाहियत‍ ओ एहमियत रखता हो।

नीतीश कुमार ने कहा कि हम एन डी ए के साथ मिलजुल कर रहना चाहते हैं। बी जे पी का साथ बरक़रार रहेगा। नितेश कुमार ने नरेंद्र मोदी का नाम लिए बगै़र विज़ारते उज़मा के ओहदे के लिए चीफ़ मिनिस्टर गुजरात के नाम पर अपने तहफ़्फुज़ात से मुताल्लिक़ कोई बात पोशीदा नहीं रखी। सिर्फ़ ऐसा लीडर ही आला ओहदे पर फ़ाइज़ होगा जो अवाम के मुख़्तलिफ़ तबक़ात को एक साथ लेकर चले।

अटल बिहारी वाजपाई की शख़्सियत थी। अब बी जे पी ने अपनी राह बदलने की कोई कोशिश की तो कई मसाइल पैदा होंगे। ये मुल्क सिर्फ़ उम्मीदवारों को पेश करने से नहीं चलेगा। बाज़ लोग सोचते हैं कि वो एक लहर पैदा करेंगे और हम उस को क़ुबूल करलेंगे। नरेंद्र मोदी पर बज़ाहिर शदीद तन्क़ीद करते हुए नीतीश कुमार ने कहा कि वो गुजरात की मिसाली तरक़्क़ी का जवाब देते रहते हैं, जबकि अवाम अच्छी तरह जानती हैं कि तरक़्क़ी क्या होती है।

बिहार का हवाला देते हुए जहां उन की क़ियादत में एन डी ए का इत्तिहाद ज़ाइद अज़ 7 साल से इक़तिदार पर है। नितेश कुमार ने कहा कि आख़िर हम को बनावटी बातें करने की क्या ज़रूरत है जबकि मुसबित नताइज आप के सामने हों। जनता दल (यू) के सदर शरद यादव ने फिर भी इत्तिहाद को बरक़रार रखने के मसले पर नरम गुफ़तार से काम लिया और पार्टी क़ाइदीन से कहा कि वो किसी लीडर का रास्त नाम लेने से गुरेज़ करें।

पार्टी ने शरद यादव को मुत्तफ़िक़ा तौर पर दुबारा सदर मुंतख़ब करलिया है। नितेश कुमार ने बी जे पी को वाज़िह तौर पर कह दिया है कि अगर एन डी ए को बरक़रार रखना है तो उसे अटल बिहारी वाजपाई के राज धर्म पर चलना होगा।

TOPPOPULARRECENT