Wednesday , October 18 2017
Home / India / मोदी माज़रत ख़्वाही से गुरेज़ कररहे हैं: कांग्रेस

मोदी माज़रत ख़्वाही से गुरेज़ कररहे हैं: कांग्रेस

नरेंद्र मोदी पर 2002 के गुजरात फ़सादात‌ की माज़रत ख़्वाही के मसले से गुरेज़ का इल्ज़ाम आइद करते हुए कांग्रेस ने आज कहा कि वो माज़रत ख़्वाही से गुरेज़ कररहे हैं और चाहते हैं कि मुल्क के सामने साबित करदें कि डिक्टेटर कभी माज़रत ख़्वाही नहीं करत

नरेंद्र मोदी पर 2002 के गुजरात फ़सादात‌ की माज़रत ख़्वाही के मसले से गुरेज़ का इल्ज़ाम आइद करते हुए कांग्रेस ने आज कहा कि वो माज़रत ख़्वाही से गुरेज़ कररहे हैं और चाहते हैं कि मुल्क के सामने साबित करदें कि डिक्टेटर कभी माज़रत ख़्वाही नहीं करता।

कांग्रेसी क़ाइद मीम अफ़ज़ल ने कहा कि 1984 के फ़सादात‌ के सिलसिले में वज़ीर-ए-आज़म और सदर कांग्रेस ने अवाम से माज़रत ख़्वाही की लेकिन मोदी माज़रत ख़्वाही से गुरेज़ कररहे हैं। वो साबित करना चाहते हैं कि डिक्टेटर कभी किसी से माज़रत ख़्वाही नहीं करता।

मोदी के इस बयान पर कि कांग्रेस को अपने गुनाहों का हिसाब ख़ुद करना चाहिए और इस के बाद उन से माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा करना चाहिए, मीम अफ़ज़ल ने ये तबसरा किया।

उन्हों ने मोदी पर तन्क़ीद करते हुए वो सिर्फ़ ये कहते हैं कि उन्हें क्या दिया गया है। उनकी आम मालूमात नाक़िस हैं। मोदी हर चंद दिन बाद यही बात दुहराते हैं लेकिन जहां तक उन्हें याद है उनकी आम मालूमात इंतेहाई नाक़िस हैं। उनको जो कुछ दिया गया है हर शख़्स इस से वाक़िफ़ है।

TOPPOPULARRECENT