Friday , October 20 2017
Home / India / मोदी में क़ौमी लीडर बनने की सलाहियत नहीं-कांग्रेस

मोदी में क़ौमी लीडर बनने की सलाहियत नहीं-कांग्रेस

नई दिल्ली, 04 मार्च: बी जे पी क़ौमी कौंसल इजलास में नरेंद्र मोदी के ख़तरनाक हमलों पर हैरत से दो‍ चार कांग्रेस ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात अगर ये तसव्वुर करते हैं कि वो रियासत के करोड़ों रुपये ख़ुद के प्रोपगंडा के लिए खर्च करते हुए क़ौ

नई दिल्ली, 04 मार्च: बी जे पी क़ौमी कौंसल इजलास में नरेंद्र मोदी के ख़तरनाक हमलों पर हैरत से दो‍ चार कांग्रेस ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात अगर ये तसव्वुर करते हैं कि वो रियासत के करोड़ों रुपये ख़ुद के प्रोपगंडा के लिए खर्च करते हुए क़ौमी लीडर का मौक़िफ़ हासिल कर लेंगे तो ये उन की ग़लती है। मर्कज़ी वज़ीर राजीव शुक्ला ने नरेंद्र मोदी जी ने जिस तरह की ज़बान इस्तिमाल की है, वो किसी क़ौमी सतह के लीडर के शायान-ए-शान नहीं हो सकती।

इन का ये ख़्याल है कि वो हुनूज़ एक क़ौमी लीडर का मौक़िफ़ हासिल करने की सलाहियत नहीं रखते। अगर वो समझते हैं कि महज़ गुजरात अवाम के करोड़ों रुपये की रक़म अपने ज़ाती प्रोपगंडा के लिए इस्तिमाल करते हुए क़ौमी लीडर बन जाएंगे तो ये उन की ग़लत सोच है। हुक्मराँ जमात ने मोदी पर दोहरे मेयार का इल्ज़ाम आइद किया और वज़ीरे आज़म के ख़िलाफ़ रिमार्कस पर शदीद रद्दे अमल ज़ाहिर किया।

उन्होंने कहा कि मोदी की तक़रीर झूठ का पलंदा है। आज वो परनब मुकर्जी की हिमायत कर रहे हैं। अगर इन में इतना हौसला होता तो उन्हें सदारती इंतिख़ाबात में परनब मुकर्जी की ताईद करनी चाहीए थी। एन डी ए में शामिल नितीश कुमार और शिवसेना ने जिस का मुज़ाहिरा किया है। उन्होंने कहा कि जिस वक़्त परनब मुकर्जी को पसंद नहीं किया जा रहा था, तब संगमा की ताईद की जा रही थी। यही मोदी का दोहरा मेयार है।

TOPPOPULARRECENT