Friday , October 20 2017
Home / India / मोदी सरकार के बारे में छः माह बाद तबसरा करूंगा: अखिलेश

मोदी सरकार के बारे में छः माह बाद तबसरा करूंगा: अखिलेश

वज़ीर आला यू पी अखिलेश यादव ने आज एक अहम बयान देते हुए कहा कि समाजवादी पार्टी वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी हुकूमत की कारकर्दगी का छः माह तक देखेंगे। अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्होंने कहा कि छः माह गुज़रने के बाद ही मोदी हुकूमत के

वज़ीर आला यू पी अखिलेश यादव ने आज एक अहम बयान देते हुए कहा कि समाजवादी पार्टी वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी हुकूमत की कारकर्दगी का छः माह तक देखेंगे। अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्होंने कहा कि छः माह गुज़रने के बाद ही मोदी हुकूमत के बारे में तबसरा किया जा सकता है।

अखिलेश यादव पार्टी लीडर सताई रामयादव को ख़राज अक़ीदत पेश करने यहां आए हुए हैं जो 19 मई को एक हादिसा में फ़ौत होगए थे। बदउनवानी के मौज़ू पर बात करते हुए उन्होंने कहा कि हुकूमत हर शिकायत पर तवज्जो देते हुए बदउनवानी में मुलव्वस फ़र्द या अफ़राद के ख़िलाफ़ कार्रवाई कर रही है।

उन्होंने एतराफ़ किया कि रियासत में बर्क़ी बोहरान मौजूद है लेकिन हुकूमत किसी ना किसी तरह इस बोहरान पर भी क़ाबू हासिल करने में कामयाब होजाएगी। हालिया इंतिख़ाबात में पार्टी की खराब‌ कारकर्दगी के बारे में पूछे जाने पर उन्होंने कहा कि पार्टी सरबराह मुलाय‌म सिंह तमाम नताइज का गहराई से जायज़ा ले रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT