Sunday , October 22 2017
Home / India / मोदी हुकूमत की पोलिसीयों से शरह सूद में कमी

मोदी हुकूमत की पोलिसीयों से शरह सूद में कमी

नई दिल्ली बैरूनी सरमायाकारी की रफ़्तार में तेज़ी मुम्किन। मईशत को इस्तेहकाम : बी जे पी

नई दिल्ली

बैरूनी सरमायाकारी की रफ़्तार में तेज़ी मुम्किन। मईशत को इस्तेहकाम : बी जे पी

नरेंद्र मोदी हुकूमत की पोलिसीयों की वजह से रेपो शरह में कमी का ऐलान करते हुए बी जे पी ने आज कहा कि मोदी हुकूमत की पालिसीयों से ही मुल्क में बैरूनी सरमाया कारी की रफ़्तार में तेज़ी आएगी और इस से मईशत को मज़ीद इस्तेहकाम मिलेगा। मुल्क में मुतवस्सित तबक़े को भी मदद मिलेगी।

जिस के ज़रिए उन्हें तबक़े को कम शरह पर क़र्ज़ हासिल होगा। बी जे पी ने मोदी ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत के सर पे सहरा बांधा कि मुल्क में मईशत की तरक़्क़ी में मोदी हुकूमत की पालिसीयां मुआविन साबित होरही हैं। इस से तरक़्क़ी की एक मज़बूत राह क़ायम होगी और अच्छी हुक्मरानी के दावे को पूरा किया जाएगा।

हुकूमत ने मुख़्तलिफ़ इक़दामात करते हुए अवाम को तरक़्क़ी देने की कोशिशों का आग़ाज़ किया है। बी जे पी के क़ौमी सेक्रेटरी सुर्यकांत शर्मा ने कहा कि हिन्दुस्तानी मईशत मुसलसल बेहतरी की सिम्त गामज़न है। जब से एन डी ए हुकूमत ने बागडोर सँभाला है। मईशत की रफ़्तार में तेज़ी आई है।

इफ़रात-ए-ज़र में कमी होकर अब ये सिफ़र दर्जे तक पहूंच गया। पैदावार की शरह में 7.4 फ़ीसद तक इज़ाफ़ा होगी और इस में दो हिन्दसी निशाना तक पहूंच जाएगा। गुज़िश्ता दो माह के अंदर आर बी आई ने दो मर्तबा शरह सूद में कमी लाई है। इस से क़र्ज़ इमकना, कार लोन और दीगर कर्ज़ों के हुसूल में मदद मिलेगी।

मुतवस्सित तबक़े के लिए ये शरह सूद एक फ़ाइदाबख्श होगा। शरह सूद में कमी का सहरा नरेंद्र मोदी हुकूमत के सर जाता है।

TOPPOPULARRECENT