Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / मोदी हुकूमत तेलंगाना के तवक़्क़ुआत पूरा करने में नाकाम

मोदी हुकूमत तेलंगाना के तवक़्क़ुआत पूरा करने में नाकाम

तेलंगाना के वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी-ओ-पंचायत राज के तारिक़ रामाराव ने कहा कि नरेंद्र मोदी हुकूमत तेलंगाना के तवक़्क़ुआत पूरा करने में नाकाम होगई है।

तेलंगाना के वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी-ओ-पंचायत राज के तारिक़ रामाराव ने कहा कि नरेंद्र मोदी हुकूमत तेलंगाना के तवक़्क़ुआत पूरा करने में नाकाम होगई है।

इक़तिदार में आने के अपने 100 दिन के दौरान बेहतर मुज़ाहरा करने के इरादे के साथ कारकर्दगी का आग़ाज़ किया लेकिन नई रियासत के लिए कुछ नहीं किया गया।

किसी भी हुकूमत की कारकर्दगी का जायज़ा लेने के लिए 100 दिन नाकाफ़ी होते हैं क्युंकि हमारी हुकूमत भी 100 दिन पूरे कररही है इस कारकर्दगी का जायज़ा लेना क़बल अज़ होगा।

उन्होंने 12 वीं सी आई आई इंडियन ग्रीन बिल्डिंग कौंसिल कांग्रेस 2014 से ख़िताब करते हुए उन्होंने तेलंगाना में सरमाया कारी के वसीअ तर मवाकों का हवाला दिया और कहा कि हुकूमत तेलंगाना सरमाया कारों के लिए पैदावारी मवाक़े फ़राहम कररही है।

रियासत में सरसब्ज़-ओ-शादाबी को फ़रोग़ देने के लिए हुकूमत के इक़दामात को रोशनास करते हुए के टी रामाराव ने कहा कि उनकी हुकूमत ने तीन माह के मुख़्तसर मुद्दत में तीन नए ग्रीन प्रोग्राम शुरू किए हैं। हैदराबाद में 124 आई टी पार्कस को सरसब्ज़-ओ-शादाब बनाया गया।

रियासत भर में तक़रीबन 230 करोड़ शजरकारी का मंसूबा है। मर्कज़ी बजट में तेलंगाना के लिए कोई ख़ास रक़ूमात मुख़तस नहीं की गई।

तेलंगाना रियासत आंध्र प्रदेश में तास्सुब का शिकार रही है। हम मरकज़ से मुतालिबा कररहे हैंके वो नए रियासत की तरक़्क़ी के लिए पहल करे। उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत को आइन्दा तीन साल के अंदर एक मिसाली रियासत बनाया जाएगा।

हाई टेक्स माधापुर में मुनाक़िदा इस कांफ्रेंस के मौके पर उन्होंने कहा कि बर्क़ी की बचत माहौलियात पर क़ाबू पाने क़ाबिल तजदीद तवानाई वसाइल जैसे इक़दामात को अव्वलीन तर्जीह दी जा रही है।

के टी आर ने कहा कि हैदराबाद बहुत जल्द स्मार्ट ,महफ़ूज़ और साफ़ सुथरा शहर बन जाएगा। इस शहर के रिवायती तामीरात को जिद्दत पसंदी से आरास्ता किया जाएगा।

इस कांफ्रेंस से मनीजिंग डायरेक्टर दिल्ली मेट्रो रेल कारपोरेशन लिमिटेड मांगो सिंह ,इंडियन ग्रीन बिल्डिंग्स कौंसिल के चैरमैन डाक्टर प्रेम जैन ,आई जी बी सी चैरमैन सी शेखर रेड्डी ,ब्रिटिश डिप्टी हाई कमिशनर ,सी आई आई के वाइस चेयरपर्सन विनीता ने भी ख़िताब किया।

TOPPOPULARRECENT