Wednesday , October 18 2017
Home / India / मोदी हुकूमत ने अवाम पर महंगाई का बोझ डाल दिया

मोदी हुकूमत ने अवाम पर महंगाई का बोझ डाल दिया

चीफ़ मिनिस्टर हरियाणा भूपेंद्र सिंह हुड्डा ने आज नरेंद्र मोदी हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि हालाँकि बी जे पी ने इंतिख़ाबात से क़बल अच्छे दिनों का वाअदा किया था लेकिन अब मर्कज़ ने गुजिश्ता एक माह में जो इक़दामात किए है

चीफ़ मिनिस्टर हरियाणा भूपेंद्र सिंह हुड्डा ने आज नरेंद्र मोदी हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि हालाँकि बी जे पी ने इंतिख़ाबात से क़बल अच्छे दिनों का वाअदा किया था लेकिन अब मर्कज़ ने गुजिश्ता एक माह में जो इक़दामात किए हैं उनके नतीजा में अवाम पर महंगाई का बोझ आइद कर दिया गया है।

उन्होंने कहा कि हुकूमत के इक़दामात से वाज़िह होगया है कि इसका मुस्तक़बिल ताबनाक नहीं है। हूड्डा ने करो क्षेत्रा ज़िला में पार्टी की एक रैली से ख़िताब करते हुए कहा कि इक़तिदार पर आने के एक माह के अंदर बी जे पी हुकूमत ने कई अवाम मुख़ालिफ़ फ़ैसले किए हैं और इसने ये ज़ाहिर कर दिया है कि इस का मुस्तक़बिल ताबनाक नहीं है।

उन्होंने कहा कि बी जे पी ने लोक सभा इंतिख़ाबात की मुहिम के दौरान अवाम को अच्छे दिनों का ख़ाब दिखाया। अवाम को बी जे पी की पालिसियों या प्रोग्राम्स की बजाय एक शख़्स को वोट देने पर मजबूर किया गया। अवाम में ये तास्सुर दिया गया कि एक फ़र्द (मोदी) ऐसा जादू रखता है जिस से मुल्क को दरपेश तमाम मसाइल हल होजाएंगे।

उन्होंने कहा कि हुकूमत की पालिसियों बिशमोल ट्रेन किरायों में इज़ाफ़ा और शक्क्र की क़ीमतों में इज़ाफ़ा वग़ैरह‌ से अवाम पर बोझ आइद होना शुरू होगया है। इसके इलावा पकवान गैस की क़ीमत में भी इज़ाफ़ा किया जाने वाला है।

अवाम को अच्छे दिन लाने की बजाय इस हुकूमत ने अवाम के लिए महंगे दिन लाए हैं। हूड्डा ने कहा कि अवाम को इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान ये यक़ीन दिला गया कि जैसे मोदी वज़ीर-ए-आज़म बन जाऐंगे डीज़ल 40 रुपये फ़ी लीटर दूध 20 रुपये फ़ी लीटर फ़रोख्त किया जाएगा और दूसरी अश्या-ए-ख़ुर्द-ओ-नोश की क़ीमतें भी कम की जाएंगी।

ताहम हुकूमत के एक महीने के काम काज में ही तमाम उम्मीदें ख़त्म होगईं। जिन उम्मीदों के साथ अवाम ने मोदी के हक़ में वोट दिया था वो बड़ी तेज़ी से बदलती जा रही हैं और अवाम को धोका का एहसास होने लगा है। कुरूक्षेत्र के साबिक़ रुक्न पार्लीमेंट-ओ-सनअत कार नवीन जंदल ने इस मौके पर ख़िताब करते हुए कहा कि बी जे पी ने अवाम को सिर्फ़ ख़ाब दिया और वो उन्हें शर्मिंदा ताबीर करने में नाकाम है।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस के दौर-ए-इक्तदार में हरियाणा ख़ुशहाल हुआ है। कांग्रेस ने रियासत की तरक़्क़ी और बेहतरी के लिए सख़्त जद्द-ओ-जहद की है|

TOPPOPULARRECENT