Saturday , October 21 2017
Home / District News / मौसमे गर्मा में क़िल्लत-ए-आब दूर करने की हर मुम्किना कोशिश

मौसमे गर्मा में क़िल्लत-ए-आब दूर करने की हर मुम्किना कोशिश

मेदक, 12 फरवरी: मेदक टाऊन के दफ़्तर सब कलेक्टर पर आज अवामी दरबार प्रोग्राम सब कलेक्टर मेदक श्रीमती भारती होली कीरी की सदारत में मुनाक़िद हुआ। इस मौक़े पर मेदक टाऊन और उसके मवाज़आत से ताल्लुक़ रखने वाले तक़रीबन 35 से ज़ाइद लोगों ने अपने हल त

मेदक, 12 फरवरी: मेदक टाऊन के दफ़्तर सब कलेक्टर पर आज अवामी दरबार प्रोग्राम सब कलेक्टर मेदक श्रीमती भारती होली कीरी की सदारत में मुनाक़िद हुआ। इस मौक़े पर मेदक टाऊन और उसके मवाज़आत से ताल्लुक़ रखने वाले तक़रीबन 35 से ज़ाइद लोगों ने अपने हल तलब मसाइल से मुताल्लिक़ दरख़्वास्तें पेश कीं।

सब कलेक्टर मेदक ने अवाम की जानिब से दी जाने वाली दरख़ास्तों को वसूल करते हुए वहां पर मौजूद इन दरख़ास्तों से मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायत देते हुए कहा कि अंदरून 10 अय्याम में ये दरख़ास्तें हल करदी जानी चाहीए। इस मौक़े पर उन्होंने ख़िताब करते हुए कहा कि मौसमे गर्मा में अक्सर पानी की काफ़ी किल्लत हुआ करती है।

और मौसमे गर्मा में सफ़ाई के निज़ाम में ज़रासी भी कोताही करने पर अवाम मुख़्तलिफ़ अमराज़ में मुबतला होजाती है। चुनांचे उन्होंने कमिश्नर बलदिया मेदक प्रभाकर को हिदायत देते हुए कहा कि मौसमे गर्मा में पानी के निज़ाम में बेहतरी लाते हुए पानी की किल्लत से निमटने के लिए हर मुम्किन कोशिश करें।

सब कलेक्टर मेदक श्रीमती भारती ने कमिश्नर बलदिया मेदक को हिदायत देते हुए कहा कि मेदक टाऊन को कलीन एंड ग्रीन रखने के सिलसिले में सफ़ाई का ख़ास ख़्याल रखें। इस मौक़े पर सब कलेक्टर मेदक ने अमृता हसतम पतकम स्कीम के तहत आंगन वाडी स्कूलस में अंजाम दिए जाने वाले उमूर के मुताल्लिक़ CDPO विजे लक्ष्मी से तफ़सीलात हासिल करते हुए इस स्कीम के तहत अंजाम दिए जाने वाले उमूर में बेहतरी लाने और उसको ब हुस्ने ख़ूबी अंजाम देने की हिदायत दी है।

अलावा अज़ीं सब कलेक्टर मेदक श्रीमती भारती ने कहा कि जो हज़रात सफेद और पिंक राशन कार्ड़ के होल्डर हैं उनके लिए उम्दा किस्म का चावल सिर्फ़ 30 रुपये में फ़राहम किया जाएगा। इस सिलसिले में सब कलेक्टर मेदक ने तहसीलदार राम प्रसाद को हिदायत देते हुए कहा कि फ़िलफ़ौर इस चावल की फ़राहमी के काऊँटर्स क़ायम किए जाएं। सब कलेक्टर मेदक श्रीमती भारती ने कहा कि इस अवामी दरबार के इनइक़ाद का मक़सद अवाम के मसाइल को हल करना है।

TOPPOPULARRECENT