Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / मौसम-ए-गर्मा के दौरान बर्क़ी-ओ-पानी की क़िल्लत से निमटने के लिए इक़दामात

मौसम-ए-गर्मा के दौरान बर्क़ी-ओ-पानी की क़िल्लत से निमटने के लिए इक़दामात

मौसम-ए-गर्मा के दौरान रियासत भर में अवाम को दरपेश पानी की क़िल्लत से निमटने के लिए हुकूमत (100) करोड़ रुपय जारी करेगी । रियास्ती सतह पर मुनज़्ज़म कर्दा प्रजा पथम प्रोग्राम का विशाखापटनम के निका पल्ली मुक़ाम पर आग़ाज़ करते हुए चीफ़

मौसम-ए-गर्मा के दौरान रियासत भर में अवाम को दरपेश पानी की क़िल्लत से निमटने के लिए हुकूमत (100) करोड़ रुपय जारी करेगी । रियास्ती सतह पर मुनज़्ज़म कर्दा प्रजा पथम प्रोग्राम का विशाखापटनम के निका पल्ली मुक़ाम पर आग़ाज़ करते हुए चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने अपने ख़िताब में इस बात का ऐलान किया । उन्हों ने कहा कि प्रजा पथम प्रोग्राम के इनेक़ाद का अहम मक़सद ज़िला नज़म-ओ-नस्क को अवाम की दहलीज़ तक पहुंचाना है । चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि रियास्ती कांग्रेस हुकूमत अपने इंतिख़ाबी मंशूर में अवाम को दिए गए तय्कुनात बिलख़सूस किसानों को मुफ़्त बर्क़ी सरबराही की पाबंद है और फ़िलवक़्त रियासत में चूँकि बर्क़ी पैदावार में कमी के बाइस (9) घंटों के बजाय (7) घंटे बर्क़ी सरबराही को भारी क़ीमत के इव्ज़ ख़रीदी कर के यक़ीनी बनाया जा रहा है।

गुज़िशता अर्सा के दौरान सरकारी मुलाज़मीन की आम हड़ताल के बाइस बर्क़ी पैदावार में ज़बरदस्त कमी वाकई हुई थी इस के इलावा रियासत में इस साल ख़ातिर ख़वाह बारिश ना होने के बाइस भी हाईडल बर्क़ी पैदावार ज़बरदस्त मुतास्सिर रही । इस के बावजूद बर्क़ी की शदीद क़िल्लत से निमटते हुए किसी ख़ललअंदाज़ी के बगै़र किसानों को बर्क़ी सरबराह करने के लिए हुकूमत इंतिज़ामात कर रही है । इलावा अज़ीं किसानों को (14) हज़ार रुपय सब्सीडी ऑनलाइन फ़राहम की जा रही है । इस इक़दाम से अब तक रियासत भर में (52) लाख किसान सब्सीडी से इस्तिफ़ादा कर चुके हैं । मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि हुकूमत जारीया साल ख्वातीन को (11,500) करोड़ के बिला सूदी क़र्ज़ फ़राहम करने की तजवीज़ रखती है । देही-ओ-शहरी इलाक़ों में अवाम को हंगामी हालात में दवा ख़ानों को पहूँचाने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं ।

बिलख़सूस (99) फ़ीसद (108) सर्विस की गाड़ीयों को चलाने का आग़ाज़ कर दिया गया है । और (60) फ़ीसद (104) सर्विस गाड़ीयों को भी चलाया जा रहा है । और (104) सर्विस को दर्पेश बाअज़ मामूली नौईयत के मसाइल की भी आजलाना यकसूई कर दी जाएगी । उन्हों ने कहाकि इस प्रजा पथम प्रोग्राम में सरकारी हॉस्पिटल्स की कारकर्दगी को बेहतर बनाने पर ख़ुसूसी तवज्जा दी जाएगी । डॉक्टर्स की तहक़ीक़ाती अदवियात की फ़राहमी के लिए इक़दामात किए जाऐंगे । अवाम को राशन कार्ड्स की इजराई का तज़किरा करते हुए हुकूमत ने अब तक (50) लाख नए राशन कार्ड्स फ़राहम की है और अब हुकूमत अवामी तक़सीम निज़ाम और राशन कार्ड्स की तक़सीम के मुआमला में दरमयानी अफ़राद के तरीका-ए-कार को ख़त्म करने पर अपनी अव्वलीन तवज्जा मर्कूज़ करेगी ।

चीफ़ मिनिस्टर ने मज़ीद कहा कि हुकूमत ने क़ौमी देहीरोज़गार तमानीयत स्कीम के तहत काम करने वाले वर्कर्स के यौमिया उजरत में इज़ाफ़ा कर के (121) रुपय से बढ़ा कर (135) रुपय किए गए । मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि रियासत में (7.5) करोड़ ग़रीब अवाम को एक रुपया केलो चावल फ़राहम किए जा रहे हैं । इस के इलावा उन्हों ने कहा कि (50) रुपय के मसारिफ़ से निका पल्ली में बी सी रीसीडेन्टल हॉस्टल क़ायम किया जाएगा और एक डिग्री कॉलिज के इलावा यहां पर (50) बिस्तरों वाला दवाख़ाना भी क़ायम किया जाएगा ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि हुकूमत पोलावरम प्रोजेक्ट के लिए टेंडर्स तलब करने का बहुत जल्द फ़ैसला करेगी और इस प्रोजेक्ट की तकमील के ज़रीया शुमाली साहिली अज़ला में (70) हज़ार एकड़ अराज़ी को पानी सेराब हो सकेगा । उन्हों ने कहा कि राजीव युवा करनालु प्रोग्राम के तहत (1.20) लाख अफ़राद को मुलाज़मतें फ़राहम की जाएंगी। और बेरोज़गार नौजवानों को मुनासिब ट्रेनिंग भी दी जाएगी। चीफ़ मिनिस्टर ने अपने दौरा विशाखापटनम के दौरान मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों के लिए संग-ए-बुनियाद रखा ।

TOPPOPULARRECENT