Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / मौसीक़ार ए आर रहमान की 49 वीं सालगिरा

मौसीक़ार ए आर रहमान की 49 वीं सालगिरा

चेन्नई: ऑस्कर एवार्ड याफ़ता मूसीक़ार ए आर रहमान आज 49 साल के हो गए। उन्होंने हर साल ख़ूबसूरत मौसीक़ी की इख़तेरा करने के लिये हौसला-अफ़ज़ाई पर अपने म्दाहों से इज़हार-ए-तशक्कुर किया। और अपनी सालगिरा के मौक़े पर इस दुनिया को ख़ूबसूरत बनाने का अह्द किया।

सालगिरा पर नेक तमन्नाओं का इज़हार करने पर ए आर रहमान ने कहा कि मेरे प्यारे दोस्तो , म्दाहों , रिश्तेदारों और बही ख़्वाहों का शुक्रिया। जिन्होंने मेरे लिये दुआएं की और मुहब्बत का इज़हार किया है और आप लोगों की हौसला-अफ़ज़ाई से मेहनत-ओ-लगन से काम करने और ख़ूबसूरत मौसीक़ी तैयार करने के लिये महमीज़ पैदा करती है।

ख़ुश-क़िस्मत हूँ कि मैं अभी 50का नहीं हुआ। रहमान 6 जनवरी 1966 को चेन्नई में पैदा हुए। जिनका पैदाइशी नाम एस दिलीप कुमार था और 9 साल की उम्र में उनके मूसीक़ार वालिद आर के शेखर का साया सर से उठ गया। जिसके बाइस उन्हें नौ उम्री से ही मेहनत करनी पड़ी।

इब्तेदा में इश्तिहारात के लिये मौसीक़ी दी बाद हिदायत कार मणि रत्नम की फ़िल्म रोजा से मूसीक़ार बन गए । इस फ़िल्म में बहतरीन मौसीक़ी के लिये नेशनल फ़िल्म एवार्ड दिया गया । राम गोपाल वर्मा की फ़िल्म रंगीला ने उन्हें शौहरत की बुलंदियों पर पहुंचा दिया। और कामयाबी की सिम्त पेशरफ़्त करते रहे। उनकी मौसीक़ी रिलीज़ फिल्मों में बंबई , दिल से , ताल , लगन , रंग दे बसंती , दिल्ली 6 , राक स्टार और हाईवे , तमाशा शामिल है ।

TOPPOPULARRECENT