Monday , October 23 2017
Home / Crime / मक़्तूल ख़ालिद मुजाहिद के वकील पर अदालत में इंतेहापसंद वुकला का हमला

मक़्तूल ख़ालिद मुजाहिद के वकील पर अदालत में इंतेहापसंद वुकला का हमला

लखनऊ, 22 मई: (एजेंसी) लखनऊ फ़ैज़ाबाद अदालत में 2007 के दौरान सिलसिला वार बम धमाकों के मुल्ज़िम मुश्तबा दहशतगर्द ख़ालिद मुजाहिद की उत्तर प्रदेश पुलिस की तहवील में पुरासरार मौत के तीन दिन बाद ही मक़्तूल के एक नायब वकील मुहम्मद सलीम को आज फ़ैज़ा

लखनऊ, 22 मई: (एजेंसी) लखनऊ फ़ैज़ाबाद अदालत में 2007 के दौरान सिलसिला वार बम धमाकों के मुल्ज़िम मुश्तबा दहशतगर्द ख़ालिद मुजाहिद की उत्तर प्रदेश पुलिस की तहवील में पुरासरार मौत के तीन दिन बाद ही मक़्तूल के एक नायब वकील मुहम्मद सलीम को आज फ़ैज़ाबाद अदालत के वुकला ने हमला में बुरी तरह ज़ख़्मी कर दिया।

फ़ैज़ाबाद बार एसोसीएसन ने मौलाना ख़ालिद मुजाहिद की मुश्तबा हलाकत के ख़िलाफ़ पुरअमन मुज़ाहिरा में हिस्सा लेने वाले वुकला के ख़िलाफ़ एक क़रारदाद मंज़ूर की थी जिस के चंद घंटों बाद मुहम्मद शकील पर सख़्त गीर हिंदूत्तवा ज़हनीयत के हामिल वुकला ने मुबय्यना तौर पर वहशियाना अंदाज़ में हमला कर दिया, जिसके नतीजा में वो शदीद ज़ख़्मी हो गए।

वाज़िह रहे कि मुजाहिद की मुश्तबा मौत पर सेक्यूलर ज़हन के हिंदुओं, मुसलमानों और शहरी हुक़ूक़ तंज़ीमों के कारकुनों ने गुज़शता रोज़ पुरअमन एहतिजाज किया था, जिस में मुहम्मद सलीम भी शामिल थे। इस वाक़िया के बाद फ़िर्कावाराना तौर पर पहले ही हस्सास फ़ैज़ाबाद टाऊन में फ़िर्कावाराना कशीदगी फैल गई, जिस के पेशे नज़र मुस्लिम बस्तीयों में पुलिस की भारी जमआत तैनात कर दी गई हैं।

बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों की रिहाई के लिए मुहिम चलाने वाली ग़ैर सरकारी तंज़ीम रिहाई मंच के तर्जुमान राजीव यादव ने मुस्लिम एडवोकेट पर हमला की मुज़म्मत की है।

TOPPOPULARRECENT