Tuesday , October 17 2017
Home / India / मग़रिबी बंगाल दहशतगर्दी के मर्कज़ में तब्दील

मग़रिबी बंगाल दहशतगर्दी के मर्कज़ में तब्दील

सब से ग़ैर महफ़ूज़ रियासत , टी एम सी हुकूमत की ख़ुशा मुद्दाना पोलिसी पर आदित्यनाथ की तन्क़ीद

सब से ग़ैर महफ़ूज़ रियासत , टी एम सी हुकूमत की ख़ुशा मुद्दाना पोलिसी पर आदित्यनाथ की तन्क़ीद

मग़रिबी बंगाल की तृणमूल कांग्रेस हुकूमत पर ख़ुशा मुद्दाना सियासत के ज़रिये रियासत को दहशतगर्दी का मर्कज़ में तब्दील करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए बी जे पी रुकन पार्लियामान योगी आदित्यनाथ ने आज कहा कि ये महेज़ वोट बैंक सियासत की ख़ातिर हुकूमत क़ौमी सलामती से खिलवाड़ कररही है।

उन्होंने ज़राए इब्लाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि वोट बैंक और ख़ुशा मुद्दाना सियासत की वजह से मग़रिबी बंगाल दहशतगर्दी के मर्कज़ में तब्दील होचुकी है। यहां तमाम दहशतगर्द तंज़ीमें जैसे हूजी, सैमी, लश्कर, जमईयत और दीगर ने अपने अड्डे क़ायम कर रखे हैं।

बर्द्धमान धमाका इस का सबूत है। उन्होंने कहा कि आज मग़रिबी बंगाल सारे मुल्क में सब से ग़ैर महफ़ूज़ रियासत है। यहां कोई भी बंगला देश में हिन्दुओं पर हमले की बात नहीं करता। बंगला देश में हिन्दुओं की नसल कुशी पर मुल्क भर में जो रद्द-ए-अमल देखा गया उस की तवक़्क़ो मग़रिबी बंगाल में नहीं की जा सकती।

इस के बरअक्स बंगला देशी मुदाख़िलतकारों का टी एमसी ज़ेर-ए-क़ियादत रियासती हुकूमत तहफ़्फ़ुज़ कररही है। उन्होंने कहा कि क़ौमी सलामती की ख़ातिर ये सिलसिले बंद होना चाहिए। स्वामी आदित्य नाथ ने मर्कज़ में पेशरू कांग्रेस हुकूमत पर भी तन्क़ीद की और कहा कि इस ने एक मख़सूस फ़िर्क़ा को ख़ुश करने के लिए तारीख़ और हिन्दुस्तान की सक़ाफ़्त को तब्दील करने की कोशिश की।

उन्होंने कहा कि हिन्दुओं के जज़बात राम मंदिर मसले से जुड़े हुए हैं, कोई भी उसे अलग नहीं करसकता। अयोध्या में राम मंदिर तामीर होकर रहेगा। बी जे पी अपने मंशूर में ये कहा है कि दस्तूरी क़वाइद की तामील करते हुए अयोध्या में राम मंदिर तामीर किया जाएगा। आदित्यनाथ ने कहा कि गाँव ज़बिहा के ख़िलाफ़ क़ौमी क़ानून की ज़रूरत है।

इस में केरला और मग़रिबी बंगाल को भी शामिल किया जाना चाहिए। उन्होंने कहा कि ये देख कर काफ़ी दुख होता है कि बंगाल में गाय को किस तरह बेरहमी से ज़बह किया जाता है जिसे हिंदूमज़हब में माँ का दर्जा हासिल है।

TOPPOPULARRECENT