Monday , October 23 2017
Home / India / मग़रिबी बंगाल में एक बस उलट गई

मग़रिबी बंगाल में एक बस उलट गई

बर्दवान 13मुसाफ़िर हलाक और 30 अफ़राद ज़ख़मी

बर्दवान

13मुसाफ़िर हलाक और 30 अफ़राद ज़ख़मी

बर्दवान‍-कटवा रोड पर आज एक बस उलट जाने के हादिसे में 13अफ़राद हलाक और कम अज़ कम 30 मुसाफ़िर ज़ख़मी होगए। बर्दवान से 2किलो मीटर दूर इलाक़ा दीवान दीघी में ये हादिसा इसवक़्त पेश आया जब बस ड्राईवर ने दूसरी बसों से आगे निकलने ( ओवरटेक ) की कोशिश में कंट्रोल खो दिया।

पुलिस ने बताया कि बस में 70मुसाफ़िर सवार थे जो कि ज़िला नाडिया में माया पुर जा रहे थे जबकि दूसरी बसों के मुसाफ़िर यन भी उसी सिम्त जा रहे थे। हादिसे का शिकार बस के मुसाफ़िर यन मदद के लिए चीख़-ओ-पुकार करने लगे तो मुक़ामी लोगों ने ट्रैक्टर्स के ज़रिए बस को सीधा कर दिया।

मुक़ामी देहातियों और पुलिस ने ज़ख़मी मुसाफ़िरो को बाहर निकाल कर बर्दवान मैडिकल कॉलेज के हॉस्पिटल रवाना कर दिया जहां पर डाँक्टरों ने 10 मुसाफ़िरो को मुर्दा क़रार दिया जबकि13मुसाफ़िर यन बादअज़ां ज़ख़मों से जांबर ना होसके।

महलोकीन में 2बच्चे भी शामिल हैं और 3ज़ख़मीयों की हालत तशवीशनाक बताई जाती है। रियासती वज़ीर सोरैन देव‌नाथ ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने ज़िला मजिस्ट्रेट को हिदायत दी है कि महलोकीन के अफ़रादे ख़ानदान को फी कस 2लाख रुपये मुआवज़ा अदा किया जाये और ज़ख़मीयों के ईलाज के मसारिफ़ भी हुकूमत बर्दाश्त करेगी।

TOPPOPULARRECENT