Saturday , October 21 2017
Home / India / यदि यूरप्पा एन डी ए में शामिल होने कोशां

यदि यूरप्पा एन डी ए में शामिल होने कोशां

कर्नाटक के साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर और के जी पी सदर बी ऐस यदि यूरप्पा ने एन डी ए में शामिल होने के लिए रस्मी तौर पर क़दम उठाया है। उन्होंने अपनी पार्टी के एन डी ए में शामिल होने से मुताल्लिक़ कहा कि बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत इत्तिहाद का हिस्सा

कर्नाटक के साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर और के जी पी सदर बी ऐस यदि यूरप्पा ने एन डी ए में शामिल होने के लिए रस्मी तौर पर क़दम उठाया है। उन्होंने अपनी पार्टी के एन डी ए में शामिल होने से मुताल्लिक़ कहा कि बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत इत्तिहाद का हिस्सा होने पर वो ग़ौर कर रहे हैं।

उन्होंने बी जे पी के विज़ारते-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी की ताईद करने का भी इशारा दिया। एन डी ए चेयरमैन और बी जे पी के बुज़ुर्ग लीडर ईल के आडवाणी को मकतूब लिखते हुए जिन के साथ यदि यूरप्पा के रवाबित कशीदा थे, दरख़ास्त की है की कर्नाटक जनता पार्टी को एन डी ए में शामिल किया जाये।

इस के लिए उन्होंने तमाम हलीफ़ पार्टीयों का इजलास तलब करने की दरख़ास्त की। यदि यूरप्पा के ताल्लुक़ से ये कहा जा रहा था कि वो अपनी पार्टी के जी पी को बी जे पी में ज़म करेंगे। उन्होंने गै़रक़ानूनी माइनिंग मसले पर चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से अपनी बरतरफ़ी के लिए बी जे पी की मर्कज़ी क़ियादत के फ़ैसले पर नाराज़गी ज़ाहिर करते हुए पार्टी छोड़ दी थी।

TOPPOPULARRECENT