Tuesday , October 24 2017
Home / India / यदि यूरप्पा के ख़िलाफ़ अदालत में ताज़ा शिकायात दर्ज

यदि यूरप्पा के ख़िलाफ़ अदालत में ताज़ा शिकायात दर्ज

बैंगलौर २२ नवंबर (पी टी आई) लोक आयवकत अदालत ने आज साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक बी ऐस यदि यूरप्पा , रियास्ती वज़ीर इमकना जात वे सोमना और दीगर दो के ख़िलाफ़ सरकारी आराज़ीयात के अलाटमैंट में बे क़ाईदगियों के केस में दरख़ास्त को क़बूल करने के

बैंगलौर २२ नवंबर (पी टी आई) लोक आयवकत अदालत ने आज साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक बी ऐस यदि यूरप्पा , रियास्ती वज़ीर इमकना जात वे सोमना और दीगर दो के ख़िलाफ़ सरकारी आराज़ीयात के अलाटमैंट में बे क़ाईदगियों के केस में दरख़ास्त को क़बूल करने के फ़ैसला को कल तक के लिए महफ़ूज़ रखा ही।

सॉफ्टवेर इंजीनियर रवी कृष्णा रेड्डी की जानिब से दायर करदा शिकायत की समाअत पर लोक आउक्त् जज उन के सधीनदरा राव् ने कहा कि दरख़ास्त की क़बूलीयत पर कल कोई फ़ैसला किया जाएगा।

क़ब्लअज़ीं लोक आयुक़्त् जज ने शिकायत कनुंदा से सवाल किया था कि आया वो दरख़ास्त दाख़िल करने के लिए कोई खु़फ़ीया एजंडा रखते हैं और उन्हों ने लोक आयवकत पुलिस से रुजू हुए बगै़र रास्त अदालत से क्यों रुजू हुए हैं।

दरख़ास्त गुज़ार ने कहा है कि यदि यूरप्पा ने साल 2009-ए-में नागा दीवाना पली के मुक़ाम पर 22 घंटे अराज़ी के अलाटमैंट में बेक़ाइदगी के मुर्तक़िब हुए हैं जबकि उन्हों ने एजूकेशन ट्रस्ट जिस की वेंकट शिव्मन्ना की अहलिया शैलजा हैं को क़वाइद की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए अराज़ी अलॉट की हैं।

दरख़ास्त गुज़ार ने कहा कि इस अराज़ी को साल 1998-ए-में बी डी ए ने हासिल किया हैं। उन्हों ने बताया कि इस अराज़ी पर एजूकेशन ट्रस्ट की तामीर करदा इमारत गै़रक़ानूनी है। जबकि उस की बाक़ायदा इजाज़त हासिल नहीं की गई ही। दरख़ास्त मैं शैलजा और लंगा राजू दोनों को मुल्ज़िमीन क़रार दिया गया है।

अदालत पहले ही ऐडवोकेट सिराजन बाशाह की जानिब से यदि यूरप्पा के ख़िलाफ़ पाँच ख़ानगी शिकायात की समाअत कररही है। इन में यदि यूरप्पा के ख़िलाफ़ अराज़ी अलाटमैंट में बेक़ाइदगी की शिकायत की गई हैं। यदि यूरप्पा को अदालत की जानिब से दो शिकायात की ज़िमन में अदालती तहवील में दिया गया है ताहम उन्हों ने ज़मानत हासिल कर रखी है।

TOPPOPULARRECENT