Saturday , September 23 2017
Home / Islami Duniya / यमन अमन मुज़ाकरात: ताज़ में इमदादी सामान पहुंचाने पर इत्तिफ़ाक़

यमन अमन मुज़ाकरात: ताज़ में इमदादी सामान पहुंचाने पर इत्तिफ़ाक़

Yemeni tribesmen from the Popular Resistance Committees, supporting forces loyal to Yemen's Saudi-backed President Abedrabbo Mansour Hadi, hold a position in the country's third city Taez, on December 16, 2015. A fragile ceasefire between Yemeni pro-government forces and Iran-backed rebels appeared to be generally holding despite breaches, as UN-sponsored peace talks entered a second day in Switzerland. AFP PHOTO / AHMAD AL-BASHA

यमन के मुतहारिब फ़रीक़ स्विटज़रलैंड में जारी अमन मुज़ाकरात के दौरान जंग ज़दा वस्ती शहर ताज़ में इन्सानी इमदादी सामान पहुंचाने पर मुत्तफ़िक़ हो गए हैं और उनके दरमयान इस ज़िमन में एक समझौता तय पा गया है।

यमन के लिए अक़वामे मुत्तहिदा के ख़ुसूसी एलची इस्माईल वल्द शेख़ अहमद ने इस समझौते का खैर मक़दम किया है और कहा है कि इस से यमनी अवाम के मसाइब वो मुश्कीलात को कम करने के लिए फ़ौरी इक़दामात किए जा सकेंगे।

जिनेवा में अक़वामे मुत्तहिदा की जानिब से जारी कर्दा बयान के मुताबिक़ सेक्रेट्री जेनरल के एलची ने मज़ीद कहा है कि ज़रूरी इमदादी सामान से लदे हुए ट्रकों का एक बड़ा क़ाफ़िला ताज़ शहर में जंग से ज़्यादा मुतास्सिरा इलाक़ों में पहुंच गया है और आइंदा चंद रोज़ में मुतास्सिरीन में इमदादी सामान की तक़सीम का काम शुरू कर दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT