Monday , September 25 2017
Home / World / यमन की जंग तवील हो सकती है – रूस

यमन की जंग तवील हो सकती है – रूस

रूस ने ख़बरदार किया है कि यमन में जारी जंग बहुत तवील अर्से तक जारी रह सकती है, जिसकी वजह यमनी हुकूमत की तरफ़ से जंग बंदी के लिए उस की अपनी शराइत पर इसरार है।

अक़वामे मुत्तहिदा में रूसी सफ़ीर वीटाली ने सलामती कौंसिल की एक मीटिंग के बाद सहाफ़ीयों से गुफ़्तगु करते हुए कहा कि उन्हें अमन मुज़ाकरात की कामयाबी के बहुत कम इमकानात पर गहरी तशवीश है।

चिरकन के मुताबिक़, हमने सुना है कि हुकूमत उस वक़्त तक जंग बंदी पर आमादा नहीं है जब तक मुआमलात का मुकम्मल हल नहीं निकल आता। उनका मज़ीद कहना था, ये चीज़ दरअसल एक बहुत तवील तनाज़े की तरफ़ इशारा करती है जिसके नताइज और भी ज़्यादा ड्रामाई हो सकते हैं।

यमन में ईरान नवाज़ हूसी बाग़ीयों के ख़िलाफ़ सऊदी अरब की क़ियादत में रियाज़ और इस के इत्तिहादी ममालिक की तरफ़ से फ़िज़ाई हमलों का आग़ाज़ गुज़िश्ता बरस मार्च में किया गया था।

रूस की तरफ़ से उन हमलों पर मुसलसल तन्क़ीद की जाती है। इस तनाज़े में अब तक छः हज़ार से ज़ाइद इन्सान हलाक हो चुके हैं। सऊदी अरब और उस के इत्तिहादियों की अस्करी कार्यवाईयों के बाइस मुल्क की 80 फ़ीसद आबादी ख़ुराक, अदवियात और दीगर ज़रूरी अशिया की शदीद क़िल्लत का शिकार है।

TOPPOPULARRECENT