Tuesday , August 22 2017
Home / Islami Duniya / यमन से आने वाला स्कड मिज़ाईल मार गिराया गया

यमन से आने वाला स्कड मिज़ाईल मार गिराया गया

सऊदी अरब के मिज़ाईल दिफ़ाई निज़ाम ने यमन की जानिब से आने वाले एक स्कड मिज़ाईल को मार गिराया है। ये मिज़ाईल सऊदी अरब के शहर ख़मीस मशियत की जानिब दाग़ा गया था जहां एक बड़ा फ़ौजी फ़िज़ाई अड्डा वाक़े है।

सऊदी अरब की क़ियादत में अरब इत्तिहाद के तर्जुमान ब्रिगेडीयर जनरल अहमद अल असीरी ने बताया है कि इस मिज़ाईल को सोमवार को तीन बजे नाकारा बनाया गया था। उन्होंने कहा कि वो (होसी बाग़ी) बदस्तूर शहरों को निशाना बना रहे हैं।

इस मिज़ाईल का हदफ़ यमन की सरहद से क़रीबन एक सौ किलोमीटर दूर वाक़े शाह ख़ालिद एयर बेस था। ये एयर बेस ख़मीस मशियत शहर के नज़दीक ही वाक़े है और यहीं से सऊदी अरब की क़ियादत में इत्तिहाद के लड़ाका तय्यारे उड़ कर यमन में होसी शीया बाग़ीयों और साबिक़ सदर अली अबदुल्लाह सालेह के वफ़ादार फ़ौजीयों के ठिकानों पर बमबारी कर रहे हैं।

सऊदी अरब ने यमन से आने वाले बैलिस्टिक मीज़ाईलों को फ़िज़ा ही में रोकने और नाकारा बनाने के लिए पीटरयाट मिज़ाईल नसब कर रखे हैं। होसी बाग़ी गुज़िश्ता साल मार्च में सऊदी इत्तिहाद के लड़ाका तय्यारों की अपने ठिकानों पर बमबारी के आग़ाज़ के बाद से गाहे-गाहे सरहदी इलाक़ों की जानिब मिज़ाईल दागते रहते हैं।

TOPPOPULARRECENT