Saturday , October 21 2017
Home / Sports / यूनुस ख़ान की वन्डे टीम में वापसी

यूनुस ख़ान की वन्डे टीम में वापसी

श्रीलंका के ख़िलाफ़ माह अगस्ट के दौरान खेली जाने वाली टेस्ट और वन्डे सीरीज़ के लिए पाकिस्तानी क्रिकेट टीम में साबिक़ कप्तान और सीनियर बैटस्मेन यूनुस ख़ान की वन्डे टीम में मार्च 2013 के बाद वापसी हुई है लेकिन फ़ास्ट बौलरों की जोड़ी उमर गु

श्रीलंका के ख़िलाफ़ माह अगस्ट के दौरान खेली जाने वाली टेस्ट और वन्डे सीरीज़ के लिए पाकिस्तानी क्रिकेट टीम में साबिक़ कप्तान और सीनियर बैटस्मेन यूनुस ख़ान की वन्डे टीम में मार्च 2013 के बाद वापसी हुई है लेकिन फ़ास्ट बौलरों की जोड़ी उमर गुल और मुहम्मद इर्फ़ान सद फ़ीसद सेहतयाब ना होने की वजह से दौरा श्रीलंका के लिए टीम में शामिल नहीं किए गए हैं।

चीफ़ स्लेक्टर मुईन ख़ान ने कहा है कि मज़कूरा फ़ास्ट बौलर सद फ़ीसद फिट नहीं हैं। लिहाज़ा स्लेक्टरों ने फ़ैसला किया है कि उन्हें जोखिम में डालने के बजाय 2015 में चूँकि टीम का मसरूफ़ तरीन शैडूल है लिहाज़ा हम उन्हें इस शैडूल के लिए तैयार करना चाहते हैं।

ऑल राउंडर मुहम्मद हफ़ीज़ को भी टेस्ट टीम में शामिल नहीं किया गया है और ये इशारा दिया गया है कि उन्हें वेस्ट इंडीज़ में करीबिय‌न प्रीमीयर लीग में शिरकत की इजाज़त दे दी गई है। श्रीलंका के ख़िलाफ़ पाकिस्तानी टीम 2 टेस्ट मुक़ाबलों की सीरीज़ खेलेगी जिस का 6 अगस्ट को शुरु होगा। उमर गुल जोकि घुटने की तकलीफ़ में मुबतला हैं हालाँकि उन्हें इस तकलीफ़ से राहत दिलाने के लिए सर्जरी भी की गई लेकिन मई 2013 से वो बैनुल-अक़वामी क्रिकेट में पाकिस्तान की मुसलसल नुमाइंदगी से महरूम हैं।

मुहम्मद इर्फ़ान के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए मुईन ख़ान ने कहा कि दराज़क़द फ़ास्ट बौलर जोकि गुजिश्ता साल‌ मुत्तहदा अरब इमारात में जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ मुक़ाबला में शिरकत के दौरान ज़ख़मी हुए थे, वो फ़िटनेस मुआइना में सद फ़ीसद कामयाब नहीं होपाए हैं। लिहाज़ा उन्हें वर्ल्डकप के मंसूबा के तहत श्रीलंका के लिए टीम में मुंतख़ब नहीं किया गया है।

TOPPOPULARRECENT