Saturday , October 21 2017
Home / India / यूपी में बी जे पी के चीफ़ मिनिस्ट्री के लिए 55 दावेदार: वरूण

यूपी में बी जे पी के चीफ़ मिनिस्ट्री के लिए 55 दावेदार: वरूण

वरूण गांधी ने आज ख़ुद अपनी पार्टी पर तन्क़ीद की और कहा कि बी जे पी में इंतेख़ाब का फ़ुक़दान पाया जाता है और उत्तर प्रदेश में चीफ़ मिनिस्टर के लिए पार्टी के 55 उम्मीदवार दावेदार हैं। वरूण गांधी ने यूपी इंतेख़ाबी मुहिम से ख़ुद को दूर रखा थ

वरूण गांधी ने आज ख़ुद अपनी पार्टी पर तन्क़ीद की और कहा कि बी जे पी में इंतेख़ाब का फ़ुक़दान पाया जाता है और उत्तर प्रदेश में चीफ़ मिनिस्टर के लिए पार्टी के 55 उम्मीदवार दावेदार हैं। वरूण गांधी ने यूपी इंतेख़ाबी मुहिम से ख़ुद को दूर रखा था लेकिन आज चीफ़ मिनिस्टर के लिए एक दावेदार के तौर पर ख़ुद को पेश करते हुए उन्होंने कहा कि अवाम अलामत के लिए नहीं बल्कि ख़ुद अवाम के लिए वोट देते हैं।

ये एक इंसानी ताल्लुक़ है। अगर आप के पास कोई मौज़ूं शख़्स ना हो तो आप का पयाम मूसिर तौर पर नहीं पहुंचाया जा सकता चुनांचे इनका ये ख़्याल है कि बी जे पी को एक क़दम आगे बढ़ना चाहीए क्योंकि इस के पास 55 चीफ़ मिनिस्ट्री के दावेदार हैं।

वरूण गांधी ने जो लोक सभा में पीलीभीत की नुमाइंदगी करते हैं, एन डी टी वी को बताया कि यूपी के इंतेख़ाबात बी जे पी के हक़ में ग़ैरमामूली रहेंगे। उन्होंने कहा कि बी जे पी को अगरचे 250 नशिस्तों पर कामयाबी नहीं मिलेगी , लेकिन इस का मुज़ाहरा 2007 असेंबली इंतेख़ाबात के मुक़ाबिल काफ़ी बेहतर रहेगा ।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस का सबसे अहम मसला ये है कि इसके पास एक भी ऐसा रियास्ती लीडर नहीं जो मुनफ़रद शनाख़्त का हामिल हो।

TOPPOPULARRECENT