Saturday , October 21 2017
Home / India / यू पी ए ने तेलंगाना अवाम को धोखा दिया

यू पी ए ने तेलंगाना अवाम को धोखा दिया

बी जे पी ने आज मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया है कि इस ने अलहदा रियासत तेलंगाना के मसले पर अवाम को धोखा दिया है ।

बी जे पी ने आज मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया है कि इस ने अलहदा रियासत तेलंगाना के मसले पर अवाम को धोखा दिया है ।

रियासत में तशद्दुद के लिए भी हुकूमत ही ज़िम्मेदार है । यू पी ए ने अलहदा रियासत तेलंगाना के मसले को सुलगता हुआ छोड़ दिया । राज्य सभा में वक़फ़ा सिफ़र के दौरान मसले को उठाते हुए बी जे पी के लीडर प्रकाश जावेडकर ने कहा के पी ए हुकूमत को तेलंगाना पर अपने वाअदे को फ़ौरी पूरा करना चाहीए ।

उस वक़्त के वज़ीर दाख़िला पी चिदम़्बरम ने 2010 में वाअदा किया था कि रियासत तेलंगाना के क़ियाम के लिए पेशरफ़्त शुरू होचुकी है । नवंबर में इसी मसले पर दो तलबा ने ख़ुदकुशी की ।

तेलंगाना मसले पर तलबा की ख़ुदकुशियों का सिलसिला जारी है । उन्होंने मज़ीद कहा कि पिछ्ले तीन साल के दौरान तेलंगाना के हक़ में एहतिजाज करते हुए ज़ाइद अज़ 50 तलबा ने ख़ुदकुशी की है ।

जबके 700 से ज़ाइद अफ़राद गोलियों का निशाना बने हैं । लेकिन यू पी ए हुकूमत इस मुतालिबा को नहीं सन रही है । ख़ुदकुशियों के लिए मर्कज़ में कांग्रेस ज़ेर क़ियादत हुकूमत ज़िम्मेदार ठर्राते हुए जावेडकर ने कहा कि आप नए वाअदे करते रहे हैं और नए कमेटियां तशकील दे रहे हैं ।

लेकिन अब तक तेलंगाना का क़ियाम अमल में नहीं लाया गया ।

TOPPOPULARRECENT