Wednesday , October 18 2017
Home / India / यू पी ए हुकूमत की ताईद से एस पी की दसतबरदारी का मंसूबा नहीं

यू पी ए हुकूमत की ताईद से एस पी की दसतबरदारी का मंसूबा नहीं

नई दिल्ली 30 मार्च (पी टी आई) समाजवादी पार्टी के सरबराह जो आए दिन मर्कज़ी यू पी ए हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीदों का निशाना बनारहे हैं, आज कहा है कि यू पी ए हुकूमत की ताईद से दसतबरदारी काफ़ी अलहाल कोई मंसूबा नहीं है। हालाँकि इस से एक दिन क़

नई दिल्ली 30 मार्च (पी टी आई) समाजवादी पार्टी के सरबराह जो आए दिन मर्कज़ी यू पी ए हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीदों का निशाना बनारहे हैं, आज कहा है कि यू पी ए हुकूमत की ताईद से दसतबरदारी काफ़ी अलहाल कोई मंसूबा नहीं है। हालाँकि इस से एक दिन क़बल ही वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने इस के अंदेशे का इज़हार किया था।

मिस्टर मुलाय‌म सिंह यादव ने सी एन एन । आई बी एन से कहा कि हुकूमत की ताईद से क्यों दसतबरदारी इख़तियार की जाये और किसी हुकूमत को क्यों माज़ूल किया जाये जबकि (मीयाद की तकमील के लिए) बमुश्किल 8 , 9 माह बाक़ी रह गए हैं। मिस्टर यादव ने मज़ीद कहा कि ताल्लुक़ात में तल्ख़ी नहीं है।

में नहीं जानता कि किस बुनियाद पर वज़ीर-ए-आज़म ने रिमार्क किए थे। फ़िलहाल हमारी पार्टी में हुकूमत की ताईद से दसतबरदारी पर कोई तबादला-ए-ख़्याल नहीं किया गया और यू पी ए हुकूमत की ताईद से समाजवादी पार्टी की ताईद की दसतबरदारी का अब कोई सवाल पैदा नहीं होता।

मिस्टर मुलाय‌म सिंह यादव ने इन रिमार्कस को वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की जानिब से गुज़िश्ता रोज़ किए गए रिमार्कस के तनाज़ुर में ग़ैरमामूली एहमीयत हासिल होरही है, डाक्टर मनमोहन सिंह ने गुज़िश्ता रोज़ यू पी ए की ताईद से एस पी की दसतबरदारी का इमकान ज़ाहिर किया था।

वज़ीर-ए-आज़म के बयान पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए बी जे पी ने कहा था कि वस्त मुद्दती इंतेख़ाबात नागुज़ीर होगए हैं क्योंकि ये हुकूमत अददी क़ुव्वत से महरूम होगई है जबकि जय डीयू के सरबराह शरद यादव ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की थी कि मुलाय‌म सिंह यादव, यू पी ए हुकूमत की ताईद से दस्तबरदार नहीं होंगे। लेकिन एस पी के सरबराह ने आज एक वज़ारत-ए-उज़मा के अपने अज़ाइम का इशारा दिया और उत्तरप्रदेश में अपनी पार्टी की कारकर्दगी का गुजरात में नरेंद्र मोदी हुकूमत के बिशमोल दीगर रियास्ती हुकूमतों की कारकर्दगी से तक़ाबुल किया।

एस पी के ज़ेर इक़तिदार उत्तरप्रदेश में रूबा अमल लाए जाने वाले मुख़्तलिफ़ फ़लाही प्रोग्रामों की फ़हरिस्त बयान करते हुए मिस्टर मुलाय‌म सिंह यादव ने सवाल किया कि आया गुजरात में ऐसे प्रोग्राम रूबा अमल लाए जा रहे हैं। मुल्क की सब से कसीर इलाह‌बाद रियासत उत्तरप्रदेश में इस किस्म के कई तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों पर अमलावरी की जा रही है लेकिन इस पर हर किसी की आँख बंद है और कोई तवज्जु नहीं दे रहा है।

मिस्टर मुलाय‌म सिंह यादव ने कहा कि आइन्दा वज़ीर-ए-आज़म का ताल्लुक़ तीसरे महाज़ से होगा। 2014 के इंतेख़ाबात के बाद मुल्क की सूरत-ए-हाल के मुताबिक़ ये तीसरा महाज़ उभरेगा। इस सवाल पर कि आया आप तीसरे महाज़ की क़ियादत करेंगे, मिस्टर मुलाय‌म सिंह यादव ने कहा कि ये बाद में देखा जाएगा।

इस सवाल पर कि आया आप वज़ीर-ए-आज़म बनना चाहते हैं, मिस्टर यादव ने जवाब दिया कि मैंने कभी भी वज़ीर-ए-आज़म बनने के बारे में नहीं सोचा और ना ही अब सोच रहा हूँ। बी जे पी से इत्तिहाद को ख़ारिज-अज़-बहस क़रार देते हुए कहा कि एस पी कभी भी बी जे पी से इत्तिहाद नहीं करेगी। ऐसे इत्तिहाद का कोई सवाल ही पैदा नहीं होता। अगर मिस्टर मुलाय‌म सिंह यादव ने हाल ही में बी जे पी के सीनीयर लीडर एल के अडवानी की सताइश की थी।

TOPPOPULARRECENT