Saturday , October 21 2017
Home / India / यू पी ए हुकूमत वेनटीलेटर्स पर बरक़रार : बी जे पी

यू पी ए हुकूमत वेनटीलेटर्स पर बरक़रार : बी जे पी

नई दिल्ली, 20 मार्च: (पी टी आई) यू पी ए की बाहर से ताईद करने वाली दो अहम जमातों समाजवादी पार्टी (एस पी) और बहुजन समाज पार्टी (बी एस पी) ने आज कहा कि कलीदी हलीफ़ डी एम के की ताईद से दस्तबरदारी के बावजूद हुकूमत को कोई ख़तरा नहीं है, लेकिन असल अप

नई दिल्ली, 20 मार्च: (पी टी आई) यू पी ए की बाहर से ताईद करने वाली दो अहम जमातों समाजवादी पार्टी (एस पी) और बहुजन समाज पार्टी (बी एस पी) ने आज कहा कि कलीदी हलीफ़ डी एम के की ताईद से दस्तबरदारी के बावजूद हुकूमत को कोई ख़तरा नहीं है, लेकिन असल अपोज़ीशन जमात बी जे पी ने कहा कि हुकूमत अक़ल्लीयत में आ गई है और अब वेंटीलेटर्स की मदद से बरक़रार है।

बी जे पी ने मज़ीद कहा कि यू पी ए हुकूमत को बेदखल कर दिया जाना चाहीए और वो (बी जे पी) आम इंतेख़ाबात का सामना करने के लिए तैयार है। लोक सभा इंतेख़ाबात आइन्दा साल मई में मुनाक़िद शुदणी हैं। श्रीलंका में तमिलों के सवाल पर यू पी ए हुकूमत की ताईद से दस्तबरदार होने उस की एक अहम हलीफ़ जमात डी एम के के ऐलान के साथ ही सयासी सरगर्मीयों में ज़बरदस्त शिद्दत पैदा हो गई है।

यू पी ए की एक दूसरी अहम हलीफ़ जमात एन सी पी कांग्रेस की ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत की बक़ा के बारे में जल्दबाज़ी में कोई नतीजा अख़ज़ कर लेने के ख़िलाफ़ ख़बरदार किया है। तमिलनाडू की चीफ़ मिनिस्टर जया ललीता ने अपने कट्टर सयासी हरीफ़ एम करूणानिधि के इस ऐलान को महज़ एक ड्रामा क़रार दिया है।

एस पी और बी एस पी ने जिनके बिलतर्तीब 22 और 21 अरकान भी यू पी ए हुकूमत की बाहर से ताईद करने वाले अरकान-ए-पार्लीमेंट में शामिल हैं कहा कि वो हुकूमत की ताईद जारी रखेंगे। एस पी के सीनीयर लीडर राम गोपाल यादव ने कहा कि कोई भी अलैहदा नहीं हुए हैं।

ये महज़ हुकूमत को ब्लैकमेल करने की कोशिश है। हुकूमत मुस्तहकम है। बी एस पी की सरबराह और उत्तर प्रदेश की साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मायावती ने कहा कि उनकी पार्टी पार्लीमेंट में यू पी ए हुकूमत की ताईद जारी रखेगी।

मायावती ने कहा कि यू पी ए हुकूमत अक़लीयत में नहीं आई है। हम उसकी ताईद कर रहे हैं। एन सी पी के नायब सदर प्रफुल पटेल ने डी एम के के फ़ैसला के बाद हुकूमत की बक़ा के बारे में बाजलत कोई नतीजा अख़ज़ कर लेने के ख़िलाफ़ ख़बरदार किया है और कहा कि डी एम के ने अपने फ़ैसले पर नज़रेसानी की मशरूत पेशकश की है।

बी जे पी ने यू पी ए हुकूमत के ख़िलाफ़ तन्क़ीदों में शिद्दत पैदा करते हुए कहा कि ये हुकूमत अब अक़लीयत में आ गई है और वेंटीलेटर्स की मदद पर है। बी जे पी के नायब सदर मुख़्तार अब्बास नक़वी ने कहा कि वेंटीलेटर्स पर मौजूद हुकूमत को ख़त्म हो जाना चाहीए। बी जे पी इंतेख़ाबात का सामना करने के लिए तैयार है।

बी जे पी ने कहा कि डी एम के की यू पी ए हुकूमत की ताईद से दस्तबरदारी के बाद हुकूमत बेबस हो चुकी है। साफ़ ज़ाहिर हो चुका है कि कांग्रेस मख़लूत हुकूमत का धर्म नहीं निभा रही है, उसकी हलीफ़ पार्टियां मजबूरन मख़लूत हुकूमत में शामिल हैं। बी जे पी के सीनीयर क़ाइद एम वैंकया नायडू ने एक प्रेस कान्फ्रेंस के दौरान कहा कि सख़्त तन्क़ीद के बावजूद हुकूमत इक्तेदार से दस्तबरदार होने के लिए तैयार नहीं है। हालाँकि वो स्कैंडल्स से दागदार हो चुकी है।

TOPPOPULARRECENT